pff... de wanhoop nabij!

Discussie in 'De lounge' gestart door Claudia86, 30 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Claudia86

Claudia86 Bekend lid

18 feb 2007
    806
    0
    0
    Gisteren heb ik enorm leuk met me zoon bij kidzcity gespeeld.
    Op de terugweg werd ik afgezet op CS tot mijn grote schrik kwam ik erachter dat ik mijn portomonee kwijt geraakt was!:$
    Ik haar dus weer bellen als de sodemieter, kon geen kant op zonder geld/pas/treinkaartje.
    Ze was zo lief om me thuis te brengen, ondertussen ik alles regelen met bank en kidzcity 2 x gebeld, nou nix gevonden natuurlijk,
    vandaag weer gebeld en gem.utrecht gebeld maar ook niks dus ik heb weer een nieuwe ID kunnen aanvragen en nieuwe pasfoto laten maken en dat soort gezeur!
    Ik ben ALTIJD zuinig op mn spullen en pas goed op maar deze keer zal je zien datie gewoon of uit mn tas gevallen is of datie gestolen is!
    Mocht er iemand mijn portomonee vinden of iemand kennen die op de vlampijpstraat/in kidzcity of CS aan de kant van de trams een portomonee gevonden heeft, wilt diegene zo lief zijn om me te PB-en of... reageren mag ook gewoon!
    Er zitten hele dierbare foto's in:(

En laat dit verhaal een les zijn voor alle andere Mama's!;)

2. Ahw, wat naar zeg!

Je hebt er nu niets aan, maar hopelijk wordt je portemonnee nog teruggevonden; Ik maak altijd foto's van foto's die ik niet digitaal heb! Dan heb ik ze toch op m'n computer staan, al is de kwaliteit niet geweldig!

Ik neem tenminste aan dat het om oudere, onvervangbare foto's gaat..

Succes! :(

3. Claudia86

Claudia86 Bekend lid

18 feb 2007
    806
    0
    0
    ja... daar wask nog een peutertje op en was voor op mn ouwehands abbonement! heb nog meer foto's erin die ik eigenlijk niet kwijt wil!
    hoop dat ik een eerlijke vinder tref!

4. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

Pff dat is vervelend
    Hoop inderdaad ook voor je op een eerlijke vinden :(

Al moet ik zeggen ik heb daar nooit zoveel vertrouwen in, want vorig jaar zelf portomonee verloren met onwijs veel geld er in (erg dom weet ik) En echt dierbare fotos en 100 pasjes maar nooit maar iets van terug gevonden of er wat van gehoord.

DUS ik hoop het voor je !!! dat er ECHT een eerlijke vinder is! dat zal fijn zijn...

5. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    werk op utrecht cs bij de NS ik zal even kijken of er iets is gevonden of afgegeven bij het loket...
    wil je me even de kenmerken van je portemonnee pb/en en eventueel je naam als er iets in zat waar je naam op staat

6. Claudia86

Claudia86 Bekend lid

18 feb 2007
    806
    0
    0
    je hebt pb, bedankt meid

7. Claudia86

Claudia86 Bekend lid

18 feb 2007
    806
    0
    0
    vriendin van me heeft vorige jaar in eindhoven haar portomonee verloren, waarschijnlijk gestolen en die hebben ze wel terug gevonden!
    Ik heb nog hoop!
    Maar k moet wel zeggen, ik ben er klaaaaaar mee(met al dat geregeld dan haha!:p

8. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Succes meid, hopelijk krijg je hem terug!

9. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Shit zeg! Vriendin van me haar portemonnee is in 4 maanden tijd nu 2 keer gejat!!!!

Sterkte en succes met alles afvragen!

10. ladyrabbit

ladyrabbit Bekend lid

13 apr 2008
    704
    1
    0
    Begeleider psychiatrie
    Noord-Limburg
    Balen zeg, zal duimen dat je em snel weer terug hebt! Zelf zal ik nog beter opletten!

11. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    17 uur begin ik dan kijk ik voor je

12. hier ook een keer mijn portemonnee niet goed in mijn tas gedaan, was er naast gevallen:(
    175 gulden erin...balen natuurlijk, maar het ergste vond ik mijn fotootjes, die zijn idd soms onvervangbaar

na een paar weken belde er iemand naar mijn ouders , dat ze een knip gevonden hadden, geld zat er niet meer in, maar verder zat alles er nog in

was zo blij dat ik al mijn fotootjes en ander spulletjes weer terug had
    Ik heb een bos bloemen bij hun laten bezorgen

13. Claudia86

Claudia86 Bekend lid

18 feb 2007
    806
    0
    0
    Hij is weer terrecht! GELUKKIG, ik weet nog niet of er iets uit is maar ik weet wel dat ik opgelucht ben!
    ze hadden mijn voicemail ingesproken! :D

14. Ahw wat fijn meis!

15. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

er is een bij ons in een vakantiehuis ingebroken,
    alletwee onze portemonnee kwijt,
    Die van mijn man hebben we gelukkig wel terug kunnen vinden, dan wel zonder geld erin, maar in elk geval wel alle pasjes enzo nog.
    Ik vond het zo balen allemaal!
    Ondertussen lees ik ook al dat je portemonnee is gevonden! wat fijn zeg! groetjes

16. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Oh geweldig dat je hem terug hebt!!:D

17. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    wat goed zeg dat je m terug hebt! heel fijn! hoop dat alles er nog in zit of anders iig je foto's!

18. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    Ik kan je helaas ook niet helpen..
    Er zijn inderdaad veel mensen bij die zoiets hebben van eerlijk gevonden je krijgt het niet terug..

Mijn zusje heeft een paar keer een telefoon gevonden, waarvan 1 keer die mensen opgebeld van ik heb uw telefoon gevonden..
    dan kwamen ze hem halen en kreeg ze een fles wijn (terwijl ze nog op de basisschool zat haha)..
    verder heeft ze het ook zelf gehouden..
    ik heb hier in de straat een keer een portomonnee gevonden en gelijk gekeken of er een adres ofzo opstond..
    diegene woont/woonde bij ons in de straat dus heb hem daar afgegeven..
    maar nog geen dankjewel of niks..
    gelijk kijken of alles er nog inzat enz en deed de deur dicht...echt een aso was dat... ik heb er niks uitgehaald alleen naar gegevens gezocht om hem terug te geven..

ach jha zo zie je maar weer dat iedereen verschillend is...

19. Claudia86

Claudia86 Bekend lid

18 feb 2007
    806
    0
    0
    mods, deze mag dicht!
    Thnx!xxx

Deel Deze Pagina