Pff de zenuwen komen!

Discussion in 'Zwangerschap' started by palmie37, Jan 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Hallo allemaal,

Ik ben best een nuchter persoontje en heb al die tijd gedacht, ach ik zie wel hoe het allemaal gaat maar nu beginnen de zenuwen toch echt te komen!!;)
    Dit is ons eerste kindje en weet totaal niet wat ik kan verwachten.
    Hoe merk ik dat alles begint, hoe voelt het als je je slijmprop verliest, kan ik nog wel weggaan voor bootschapjes of iets dergelijks, wat als er onderweg ergens naartoe iets gebeurd:$
    Begin nu zelfs bang te worden om weg te gaan pfffff.....
    Krijg je altijd erge kramp als de bevalling zich aandient?

Wie herkent dit en kan me geruststellen?

Thankssss
    Liefs Palmie

2. miffy11

miffy11 Niet meer actief

ik kan alleen maar zeggen: je herkent het wel hoor, als het echt begint! geloof me maar, als het zo ver is, zijn boodschappen doen wel het laatste waar je zin in hebt..

maar ken je onzekerheden wel, dacht zaterdag ook slijmprop verloren te zijn, en nog geen baby te zien.

succes!

3. Samama

Samama Niet meer actief

Ooh ja, als het zover is weet je wel zeker dat het is begonnen.
    Ik verloor 's avonds mijn slijmprop en 's nachts werd ik wakker van kramp in m'n buik, toen ik na enkele minuten weer zulke kramp had (werd ik wakker van) kwam ik erachter dat dit m'n weeën waren. Geloof me, ik stond gelijk naast m'n bed haha.

4. Mariiyelle

Mariiyelle Actief lid

Jan 13, 2010
    450
    0
    0
    Ben ik blij dit te lezen... Weet ook niet wat me te wachten staat de komende 2 maanden! Ook dit is me 1ste x zwangerschap!

Mocht je weggaan, neem voor zekerheid schone ondergoed mee voor het geval dat.. Dan kan je alsnog snel naar je huisje toe..

Succes...

5. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Dank je wel meiden, denk het ook wel dat ik het wel merk als er zich iets aandient maar tis toch best fijn om reacties van anderen te lezen die het al eens mee hebben gemaakt!
    Voel nu nog niet veel behalve dat de kleine meid erg druk is en af en toe harde buiken en natuurlijk veel plassen dusssss we merken het vanzelf:D

6. joycje

joycje Fanatiek lid

Aug 21, 2009
    1,079
    0
    0
    Het komt allemaal wel goed. Je voelt idd wanneer het is begonnen.. Je kan nog steeds boodschappen doen.. (ik stond weeen weg te puffen boven het vriesvak. dat is natuurlijk weer het andere uiterste. Als ik jou was zou ik een "flink" maandverband meenemen in je tas. Mocht onderweg ergens je vliezen breken (bij mij waren het maar kleine beetjes vocht) dan kun je je met een maandverband net even beetje beschermen.

En probeer gewoon te ontspannen en er toch van te genieten dat je dan binnen een korte tijd je baby vast hebt!. Ik vond het bevallen een geweldige ervaring..

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    ik begin ook heel zenuwachtig te worden nu. Waneer zal het gebeuren spookt de hele dag door me hoofd. Ik heb ook al een paar dagne flink last van voorweeen.
    Durf idd ook niet meer ver weg te gaan want dadelijk gebeurd het daar haha

8. nance26

nance26 Lid

Nov 16, 2007
    66
    0
    0
    op 7 september 2012 getrouwd :D
    Dalfsen
    de slijmprop verliezen zegt niks hoor ik ben hem vorige maand al verloren en ben nu 38 weken
    bij mijn eerste begon het met weeën en heb ik een ks gehad
    ik vind het nu ook best wel eng en ook erg spannend.

iig heel veel suc6 met de laatste loodjes!!!!!

gr liefs

Share This Page