Pff de zorgen...

Discussion in 'Zwangerschap' started by Biccy, Oct 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Biccy

Biccy Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    2,056
    14
    38
    Ierland
    Hallo allemaal,

Zorgen houden nooit op he? De eerste 12 wkn waren echt een hel, steeds naar de wc, verwachtte weer bloed zoals de eerste keer toen ik zwanger raakte.

Echo gehad, alles goed, gelukkig maar. Ik dacht dat ik dan kon gaan adem halen, maar nee hoor.
    7 Weken geleden heeft mijn arts de 20 wkn echo aangevraagd, een onderzoek ivm medicatie die ik slik en invloed kan hebben op de baby. Dus je kunt je voorstellen dat ik met smart zat te wachten op de brief of telefoon van het ziekenhuis. Zodat ik naar die echo toe kon leven.
    Vorige week nog niets gehoord dus zelf gaan bellen, en als antwoord kreeg ik 'je krijgt volgende week een telefoontje om een afspraak de maken voor de week erna'.
    Ja is leuk, maar ik wil het toch wel op tijd weten zodat mijn man vrij kan vragen! Vandaag nog steeds niet gehoord, dus ik weer bellen. Voicemail.

Krijg ik net telefoon, eindelijk, zegt ze 'sorry dat ik niet eerder belde, maar eigenlijk weten we niet waar we je in kunnen plannen, het is druk'. Ja leuk bedacht, maar die echo was al weken geleden aangevraagd! Nu sta ik dubbel geboekt voor volgende week vrijdag.

Ik ben blij dat ik eindelijk mijn afspraak heb en weet, maar ik vind het ook heel erg eng en maak me toch best zorgen..

Hoe kom ik nou die laatste week nog door zeg :(

Dank je voor het lezen, moest even luchten hoor...

2. cindy100

cindy100 Actief lid

Oct 16, 2010
    169
    0
    0
    Hoi Biccy,

ik begrijp jou zorgen helemaal...
    Vooral als je zo lang moet wachten. Ik denk dat het sowieso al moeilijk is om de 20 weken echo af te wachten.
    Ik heb volgende week de 20 weken echo, en ben heel erg zenuwachtig. Omdat je natuurlijk wil weten of alles goed is met de baby.
    Heeft je arts je niet verteld in hoeverre jou medicatie invloed kan hebben op je baby? Misschien was dat al een beetje geruststellend geweest. Maar blijf gewoon positief, niet van het ergste uitgaan! (misschien makkelijk gezegd) Maar jou rust in je lichaam en hoofd is ook rust voor de baby.
    hopelijk heb je er wat aan. en praten helpt altijd.
    succes!

3. Biccy

Biccy Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    2,056
    14
    38
    Ierland
    @cindy Ja dat wachten he? En ik werk momenteel niet, dus zit dagen thuis, dan duurt wachten echt lang hoor :(

Ik ga niet per definitie van het slechtste uit, maar ik hou er wel rekening mee en dat maakt het toch wel spannend.

Jij ook succes met je echo dan volgende week!, gaan we maar aftellen he?

Share This Page