Onze 2e zoon is bijna 3 weken oud en ik was even vergeten hoe de nachten ook al weer waren. De eerste 1,5 week ging het redelijk goed. Hij sliep wel pas laat in, rond 1.00, maar daarna sliep hij van voeding tot voeding. Nu hebben we al 4 nachten gehad waar hij pas om 3 of 4 uur in slaapt en vannacht sliep hij pas in rond 5 uur. Hij is dus lekker met zijn dag nacht ritme bezig. Overdag is het een super tevreden mannetje en slaapt hij veel. Maar 's nachts spookt het. Ik kan niet wachten tot er wat meer ritme in komt, want ik ben gebroken zo. Overdag doe je dus ook niet veel. Gelukkig slapen de 2 mannen 's middags goed zodat ik ook lekker een dut van 2 uur kan doen. Maar het gaat opbreken. Zijn er meer moeders die zo de gehele nacht opzitten? En wat doen jullie dan?
Haha, ik herken het heel erg van toen onze vent zo jong was! Ik heb ook vanalles geprobeert en me in alles bochten gebogen om maar meer ritme te krijgen.. Had ik het eindelijk te pakken zat meneer weer in een sprongentje! Op een geven moment dacht ik dan moet het maar zo zijn en opeens sliep meneer door! Waaaaaaaaaah, wat een verademing! Als ik jou was zal ik proberen om afentoe ook wat door je partner te laten doen, dus als je borstvoeding geeft wat af te kolven zodat jij kan slapen! En dat jij daarna weer kan gaan.. Probeer je er bij neer te leggen EN het komt goed!