Eet en slaapproblemen met ons zoontje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door dunchan, 18 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Hallo,

Wij hebben een zoontje van anderhalf. En wij zijn al maanden aan het tobbe met eten en slapen.

Hij is altijd een goede eter geweest toen hij baby was had hij reflux dit tot maand of 10 toen was het redelijk over met de medicijnen hielt hij alles ook binnen en tot een maand of 16 heeft hij goed gegeten. Hij lust alles.
    Daarna is hij ziek geworden en wil hij dus niet eten.... Hij drink 2x een papfles en 1 gewone fles melk tussen de middag wil hij niks eten en avond eten zijn 3 happen en is hij er klaar mee drinken naast de pap en melk drinken is ook niet veel.....

En het slapen is ook zo'n. Probleem. Overdag slaapt hij van 11.15 tot 14.00 ongeveer... En dan s'avonds om 20.00 uur. Hij gaat zonder problemen naar beden valt vrijwel gelijk in slaap. Rond een uur of 1 wordt hij gillend en krijsend wakker? Ik ga hem troosten geef zijn speen en kroel en loop weer weg. Hij gaat weer huilen dit hou hij vervolgens tot 4 uur vol.....

We hebben al van alles geprobeerd bij ons in bed in een bed naast ons bed maar soms drijft hij ons echt tot waanzin snachts....
    Wij kapot na ander half jaar dit al elke nacht te hebben....

Wij weten niet meer.... Heeft iemand tips of een idee wat dt kan zijn....

Onze huisarts. Beweert dat hij niks mankeert maar ja ik weet het niet....

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Het overdag slapen doet ie heel goed. Misschien kun je hem van ong half 1 tot 3 uur in bed doen? Als je s avonds bij m komt, stopt ie dan met huilen? Mijn dochtertje had dit ook n tijdje. Wij hebben haar laten huilen, want er was niks. Met 2 nachten was het over. Heb je een lichtje op z'n kamertje?

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Heel herkenbaar meid, helaas heb ik ook niet de tip voor je.
    Ons kind krijgt nu een verwijzing naar een slaapkliniek.
    We hebben echt alles al geprobeerd en niks helpt. Zelfs met medicatie slaapt hij niet door.

Eten doet hij slecht, maar waardoor weten we niet.
    Of door zijn syndroom of gewoon zo.
    Hij is met bijna anderhalf in een keer gestopt met eten en daarna is het niet meer goedgekomen.

4. adi

adi Niet meer actief

Eten: hij is anderhalf, waarom krijgt ie nog papflessen en daarnaast nog een fles melk? Ik denk dat hij daarnaast nog amper honger heeft, en zoveel melk is helemaal niet nodig, 300cc per dag is voldoende. En dan in een bekertje na zijn boterham bijv. En rond deze leeftijd gaan veel kindjes weinig eten en eten weigeren, dat is meestaal gewoon een fase. Het gaat vanzelf over, en het snelst als je er zelf geen 'ding' van maakt.
    Onthou alleen dat melk niet meer vervanger is van eten, het vult wel de maag waardoor je kind minder gaat eten.

5. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    @ jucade bedankt voor je reactie. Ons zoontje is vroegwakker en om 11 uur word hij vervelend van moeheid. Ik stel het heel lang uit. Vaak gaat hij om 12 uur slapen.
    Als hij snachts huild blijft hij huilen tot ik hem oppak en een knuffel geef.
    Ik heb het al geprobeerd om hem te halen huilen? Maar het werkt niet.... En hij slaap in een peuter bed dus hij gaat er op een gegevend moment uit is hij helemaal histirisch voor de deur gaan zitten.

@ caruli bedank voor je reactie.... Veel sterkte ook met je kindje hopelijk is hij snel de oude!!

@ adi omdat hij niet wil eten dus smorgens krijgt hij papfles. S'middags brood maar dat weigert hij daarom krijgt hij een fles melk.
    Om goed te slapen krijgt hij een avondpapje.
    Ik weet dat melk geen vervanging is maar voor nu ben ik blij dat hij het neemtanders neemt hij helemaal niks....

6. adi

adi Niet meer actief

Deel Deze Pagina