Mijn zoontje is as zaterdag jarig. Maar maandag wordt er op school getrakteerd. Alleen ik heb eigenlijk geen idee wat ik kan maken voor hem. Het liefst geen snoepjes in uitdeelzakjes. Dacht aan cupcakes. Maar heb geen goede recept. Of andere tips zijn ook welkom.
Op Pinterest stonden leuke ideeën. 1 ervan was halve bananen, die dan een stukje dopen in chocolade en dan sprinkels erop (en een stokje in de banaan zodat het een soort lolly wordt) Dit zelfde deden ze ook met soepstengels.
Ik zag gisteren ergens een leuke: soepstengel met een dropveter eraan en aan de andere kant van de dropveter hing een doosje rozijntjes met een vis erop
Mijn dochter heeft deze vandaag uitgedeeld op school het viel enorm in de smaak bij alle kinderen en iedereen vond het een origineel idee Gewoon zoenen gekocht witte fondant en oranje fondant en dan een potje met rondjes (waar je cupcakes mee kunt versieren) en dan kan je het met poedersuiker (mengen met water) aanbrengen op de zoenen als je alles in de juiste vorm hebt gemaakt! Recepten zijn op Google veel te vinden!
Maandag is iedereen vrij en zijn de scholen dicht ivm pinksteren. Beetje off topic maar misschien wist je dat niet...
Koekiemonster - Traktaties maken Deze ga ik voor hem bakken/maken. Maar hoe kan ik deze het beste dan inpakken voor onderweg naar school?
Op een dienblad zetten en die inpakken met van dat doorzichtige folie (te koop bij de Wibra, Action, Xenos, Blokker, ...)?