Phoe wat een gekat op anderen! Ik vind er helemaal geen overdreven reacties tussen staan. De ene moeder heeft er gewoon minder moeite mee dan de andere om haar kind al jong te laten logeren. Wij hebben 6 kinderen en ze gaan heus wel eens logeren, maar onder het jaar geen 1 van de kinderen. Ik heb ze allemaal een jaar bv gegeven, dus was het al niet eens mogelijk. Ze konden niet zo lang zonder mij. En dat vond ik helemaal niet erg. Logeren zie ik als een leuk uitje voor de kinderen. Fijn 1 of 2 nachtjes bij opa en oma, maar dan vanaf een jaar of 4/5. Ze zijn wel eens een keer wat jonger wezen logeren, maar dat was dan uit noodzaak: een bruiloft waar ze niet mee naar toe konden, klusperiode tijdens de verhuizing ed. Maar dan deed ik het liever ook niet en dan zo kort mogelijk. Ik vind het van ts erg dapper, bij mij had het ivm. bv niet gekund. Ik hoop dat ze fijne dagen heeft gehad. Meestal heeft de moeder er meer problemen mee als het kind zelf. Haar kleintje is vast heerlijk verwend door opa en oma!
Lig nu lekker bij mijn ouders bij mijn kleine meid op de kamer. Ben vanavond nog naar Limburg gereden. 😊 Mijn ervaring: Het viel mij achteraf veel minder zwaar dan ik verwacht had. Had echt verwacht dat ik heel veel zou moeten huilen en dat ik niet kon gaan genieten in London. Maar de dagen vlogen voorbij. We hadden ook iedere avond gefacetimed, en mijn ouders hebben veel foto's gestuurd. Wij hebben haar wel heel erg gemist. Ondanks dat ze het super goed heeft gedaan bij mijn ouders en ze hartstikke goed is verwend, hebben mijn vriend en ik besloten dat we dit voorlopig niet meer gaan doen. Een nachtje logeren bij opa en oma oké, maar geen 4 nachten meer. Gelukkig is dl super lief geweest en is ze gewoon een makkelijk kindje. Dat maakte het allemaal een stuk makkelijker.
Fijn om te lezen dat het goed ging. Snap ook dat he het nu even wel best vind zo. Geniet van je moppie en je hebt in ieder geval wel londen gezien .