nr 3 is onderweg....we weten het geslacht nog niet dus... Wat past er bij onze 2 meiden Sem en Eva? Zowel voor jongetje als meisje... Liever niet met E of S beginnend.. En liefst kort en krachtig, met 1 lettergreep..
meisje:Tess, Lynn, Noa, Liv, Jill, Isa, Roos, Yara,Brit, Kim, Fleur jongen: Finn, Levi, Tijn, Thijs, Tim, Daan, Tom,Luuk, Bram,Stan,Mike,Pim op meer kom ik zo even niet
Meisjes: Lot Tess Noor Floor Jet Gwen An Maud Babs Juul Fien Mies Loes Fay Jongens: Rick Teun Mart Daan Huub Bas Niels Job Cas Gijs Bob Mees Jim Coen/Koen Nick Joep Guus Mick
ik ga ze vanavond eens voorleggen op zich zit er wel een jongensnaam en meisjes naam bij die wij ook leuk vinden! Maar wil toch ff kijken of er nog andere bijpassen.. bedankt alvast dames en andere ideetjes zijn nog welkom
Ik vind het moeilijk want je wil een naam die Hollands klinkt maar ook in het engels goed is uit te spreken... En lekker kort. Zit ook al een poosje te teren voor een naam maar echt er komt maar weinig uit mijn gezeefde hoofd Ik zal nog even verder brainstormen!
Ohh wacht deze naam hoorde ik vandaag op school: Iren (ieren spreek je hem uit), weet niet of dat wat is? Of even husselen met de letters en je hebt Erin, ook leuk!
haha ja daar heb ik weer niets aan he buddy haha wat zijn we toch moeilijk he op zich de namen die we hebben gaat dit bij..maar ik twijfel nog...zucht
dat is niet 1 lettergreep he lol erin vond ik erg leuk wilde ik bij eva eigenlijk al..maar helaas vriendje niet
Jammer! Enne Jill of Jane, maar dan ga je wel meer op de engelse tour... Vind Liv ook erg leuk. Voor een jongen vind ik zo moeilijk...
Geen een lettergreep, maar misschien Mare? Mara? En voor een jongen pffffffff weet jij 't weet ik 't....
Sem, Eva en Jip(ke) Sem, Eva en Charlie Sem, Eva en Bo/Beau Sem, Eva en Bobbie Sem, Eva en Kris/Chris Sem, Eva en Noa/Noah Sem, Eva en René(e) Sem, Eva en Robin Sem, Eva en Rowan Sem, Eva en Lee Sem, Eva en Jess Sem, Eva en Mo