Hallo, weet iemand een slaapzak die aan de bovenkant bij de nek goed afsluit? Ze zijn bij de nek flink open en onze dochter heeft op dat stuk echt meer nodig. Ze slaapt nu nog steeds met romper lange mouwen en lange pyama, zomerslaapzak met lange mouwen en 3 (!) dekens. Vandaag kan ik bij de kinderarts terecht hiervoor. Andere tips zijn natuurlijk ook welkom. groetjes
Kun je niet een dekentje minder doen en dan een winterslaapzak? Die zijn bij ons namelijk veel smaller boven
Kijk eens naar ergopouch. Deze is te verkrijgen bij ikbenmama. Ik heb zelf de inbakerzakjes hiervan, die sluiten boven heel nauw aan.
Hier ook een kouwelijk meisje. Ik heb deze slaapzak voor haar http://www.kidsfavorites.nl/images/product/medium/snoozebaby-slaapzak-girl_2012090409570287.jpg Sluit mooi aan zodat ze lekker warm blijft. Hij is van snoozebaby.
Dank je, alleen jammer at de mouwen er dan weer niet vanaf te ritsen zijn voor als het iets warmer wordt. Ik zal ook eens bij de wibra gaan kijken.
Mijn dochtertje is ook een koukleum en ik heb na de slaapzak van Baby's Only er 1 van Puckababy gekocht. In 1 woord: IDEAAL! Het is een 4-seizoenen slaapzak die ook nog eens een paar jaar meegaat. Zij heeft hem aan met een lange mouwen romper en de teddy voering aan de binnenkant. Hij sluit ook goed aan. Hij is best prijzig, maar hij gaat dus lang mee. Je hebt hem in de 70 cm (new born)en 100 cm variant.
Kan je niet een shirt met een colletje doen. Ik heb ze bij c en a gekocht.. Zoiets? Babykleding Pulli's van uitstekende kwaliteit - Nu in de C&A Online Shop!
Of de nek wat omslaan en er een paar steken met een naald doorheen zetten? Dat je hem zelf verkleint dus