pff en nu ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bloempjee, 28 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempjee

Bloempjee Actief lid

6 nov 2008
    256
    0
    0
    hee meiden

ben gisteravond ongi geworden zoals altijd weer heel veel pijn en me bovenbeen nu ook pffff dit is niet normaal meer.
    maargoed ik was 10 dagen overtijd.. of ik kan niet van overtijd spreken en het is me cyclus die nog niet helemaal op peil is.
    eind sept ben ik gestopt met de pil.
    daarna 96 dagen geen ongi gehad. daarna wel weer gewoon en in jan zijn we begonnen met ronde 1.
    ik snap nu echt niet meer hoe ik moet tellen.. waneer we weer aan de klus gaan.. ik kan wel uitgaan van een cycluc van 29 maar ja miss mis ik dan me ei wel ofzo. pff lastig :evil: .

ik d8 dat me cyclus wel mooi op peil zou wezen want december was ie ook netjes 29.

hoe kan ik nu het beste tellen? :).

2. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ik denk dat je uit moet gaan van je langste cyclus en dan zou ik uitgaan van die van 39 dagen. Misschien is het een tip om ovulatietesten te gaan gebruiken. Heel veel succes in elk geval

3. Bloempjee

Bloempjee Actief lid

6 nov 2008
    256
    0
    0
    ja eigk vind ik dat wel een hele goeie, ik ga het er vanavond even met me vriend over hebben :D.

maar als ik zegmaar over +- over 12 dagen om de dag sex heb dan valt dr toch niets te missen? of wel? :)

liefs

Deel Deze Pagina