Pff en wat nu?????

Discussie in 'De lounge' gestart door miepie28, 20 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Vanavond kom ik er bij toeval achter dat mijn man `vreemd`gaat. Hij is niet all the way met haar gegaan maar pff ben gebroken nu. Weet niet wat ik moet doen.

Hij heeft haar gewoon tijdens een boodschapje doen (tijdens zn werk) ontmoet, gemaild met elkaar en 3 keer afgesproken sinds april tijdens werk. Ik werk daar ook (giga bedrijf) dus ik had er geen oog op.

Pff wat moet ik nu doen? Aan het werk gaan en fijn gezellig met hem een uur in de auto zitten???

Heb eigenlijk zoiets van je krijgt ff de kids ook niet. Weet dat het niet oplost maar hij reist veel dus kan zo zeggen dat hij op reis moest.\
    Wil aan de ene kant rust en een weekje thuis blijven en alles overdenken maar ben net ziek geweest wat moet ik zeggen tegen mn baas??

Pfff voel me compleet lamgeslagen op het moment

2. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Sorry maar wat hebben je kids er mee te maken?

3. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    niks maar ik wil hem gewoon even niet zien. Ik ben boos, verdrietig heb net alles ontdekt

4. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    Heftig is zulk nieuws!
    Voor je allerlei dingen in je hoofd gaat halen,moet je eerst proberen rustig te worden. En snap dat het niet zo makkelijk is.

5. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ik ben van mening dat je je kinderen hier echt buiten moet laten. Nu kan je niet helder denken, ga met elkaar in gesprek en probeer uit te zoeken wat jullie beide willen. Vechten voor elkaar of de handdoek in de ring gooien? Voelt hij daadwerkelijk iets voor haar? En hoezo ben je er per toeval achter gekomen? Ontkent hij alles of heb je hem nog niet gesproken?

6. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Sorry maar ik vind het een beetje warrig verhaal. Ik zou je man er in ieder geval mee confronteren en dit gaan bespreken. Geef bij hem aan dat je een tijdje rust nodig hebt en dat hij even ergens anders kan bivakeren bijv.

Hoe klote de situatie ook is, blijf wel altijd in het belang van je kinderen denken, zij mogen hier niet de dupe van worden.

7. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Probeer ook rustig te worden en dat ben ik ook nu wel weer wat. Wil echt niet de kids van hem afpakken maar is een reactie van mij hoe ik me nu voel. Wil hem gewoon even niet zien. En ja jammer genoeg werk ik samen met hem

8. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    vind je dit vreemdgaan?

9. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Dit ja.
    Sterkte meid!

10. Ranja

Ranja Actief lid

11 aug 2009
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een kl@zak! Heeft hij bekent of via iemand anders te weten gekomen?
    Je bent nu boos en dat is te begrijpen. Neem nu geen beslissingen over kids e.d. tot je gekalmeerd bent en met hem gepraat hebt over wat dit nu betekent voor hem en hoe het nu verder moet.
    Veel sterkt!

11. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Ik begrijp echt wel dat je heeeeel boos, verdrietig, overstuur bent.

Maar echt vecht nooit de ruzies over de rug van je kinderen uit.

Ik hoop dat jullie er ( op een normale) manier uitkomen. Sterkte..

12. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Ik werk in de gehandicaptenzorg.
    Brabant
    Wat hebben ze dan met elkaar gedaan? Hoe ben je hier achter gekomen, en wat zegt hij hierop?

13. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Bah walgelijk..

14. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Zal even duidelijk vertellen wat er is gebeurd. We zaten samen op de bank en ik was ff op de laptop bezig. Man was ziek vandaag en de hele dag thuis. Er stonden allemaal tabs onderin open en toen zag ik het toevallig mailcontact tussen hun 2. Ze hebben 3x afgesproken en gezoend en gefriemeld met elkaar. Ik was woest en heb hem ook weggestuurd. Wil hem echt even niet zien. Dit is wat er gebeurd is. Hij heeft gewoon 2 maand mij voorgelogen en heeft tijdens zijn werk met haar afgesproken

15. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ik neem aan dat tijdens het afspreken niet gerummikupt is?

16. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Ik werk in de gehandicaptenzorg.
    Brabant
    Oh wat verschrikkelijk zeg! En zeker als je er zo achter moet komen...
    Wat is zijn reactie hierop? Heeft hij gevoelens voor haar..?

17. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Oef hij is dus niet alleen een ongelofelijke lul maar ook een domme lul die zulke mails dus open laat staan. Hoe reageerde hij verder op je ontdekking? Ik begrijp dat je hem even niet wilt zien. Hoe is je relatie verder met hem? Zitten jullie in een dip of ging juist alles prima.

18. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    dat weten wij niet ...............

19. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    hij zegt dat hij van mij houdt en mij niet kwijt wil. Heb hem ook wel gesproken aan de telefoon maar pff weet het gewoon ff niet meer nu.

20. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    zo te lezen niet nee en dan heb ik het over het rummikuppen.

Deel Deze Pagina