Ik wil je heel veel sterkte en wijsheid wensen. Praat met elkaar en laat vooral de kinderen er buiten! Denk na wat je zelf wilt en verwacht van je man. Het zal een enorme lange weg worden om hem weer te vertrouwen. Sterkte meid.
Logisch dat je het allemaal even niet meer weet,je moet eerst een beetje rust in je koppie krijgen voor je weer wat helder na kunt denken
Het ging eigenlijk net wat beter. Hebben behoorlijk zware jaren gehad sinds onze zoontje. Sliepen erg weinig doordat hij veel woede aanvallen had, buisjes, neusamandelen en heel vaak ziek. Hij wou de laptop wegstoppen en zei dat het niks was. Hij geeft zelf aan niet echt gevoelens te hebben voor haar maar ze gaf hem gewoon extra aandacht. Tja en door alles heb ik daar niet echt tijd voor gehad en wat ik zeg het ging de laatste tijd echt beter met ons.
Ik vind het altijd zo ongeloofwaardig dat iemand dan zegt ik wil je niet kwijt als zoeits al langer duurt. Niet dat het dan ok is maar ik zou nog minder woest zijn als man eenmalig vreemd zou gaan in een dronken bui dan als hij doelbewust bezig is met afspreken en als het al langer aan de gang is... Iig heel veel sterkte
Ben je de nacht nog een beetje door gekomen? Weet ie, je hoeft nu geen beslissingen te maken over wat je hier mee moet. Neem daar even een paar dagen de tijd voor. Als ze echt gewend zijn dat papa er niet altijd is, redden ze het vast wel een dag of 3 zonder hem. Neem even je tijd. Sterke meid
De definitie 'vreemdgaan' is boor iedereen anders, ik vind alleen met iemand afspreken om dergelijke zaken eventueel te doen al einde.. De anders misschien was wanneer er seks is. Een ieder is hier verschillend in en ieder mag dat gelukkig ook zelf bepalen. Dus als zij vind dat hij is vreemdgegaan in haar ogen, dan is dat zo. Maar lieve ts.. Wat erg.. Jemig.. Ik zou voor mezelf alles op een rijtje willen hebben. Knoop vandaag een gesprek aan met je baas, misschien mag je een paar dagen vrij. Doe dan leuke dingen met de kids en zoek het uit. Is hij het waard om voor te vechten en wil hij het ook? Doe dat dan! Gooi niet zomaar de handdoek in de ring, denk ook aan de kids.. Heel veel sterkte, knuffel!
Aller eerst sterkte! Ik zou heel goed met hem gaan praten en idd wat bubblez zegt even paar dagen vrij nemen zodat je zelf ook rust in je hoofd krijgt. Zoek uit of je bij hem wilt blijven en jullie beide bereid zijn te vechten voor je relatie ( mits je dat wilt natuurlijk! )
Mijn sitiatie vorig jaar was iets anders, maar ik begrijp heel goed hoe je je nu voelt. MAAR hou je kinderen hier buiten. Ik ga er vanuit dat hij een goede vader is en de problemen tussen jullie mag en kan je niet over de rug van je kind uitvechten. Praat met hem. Neem nu niet zomaar een beslissing waar je later misschien spijt van krijgen. Zoek de oorzaak van waarom hij dit gedaan heeft (hoewel dat zeker geen excuus mag zijn) en probeer er samen uit te komen.
Ik zou zelf een weekje weg gaan naar een hotel; op zijn kosten. En de kinderen bij hem laten. Kan hij zelf ook net doen alsof hij een goede vader is. De meeste mannen functioneren als gezin totaal niet wanneer een vrouw er niet is. Je krijgt er in ieder geval waardering voor terug en geloof me maar dat je gemist wordt!
Ik zou het al niet leuk vinden dat er mailcontact was. Kan je nagaan wat ik van zoenen en meer vind. Het vertrouwen is dan weg. Meid, heel veel sterkte!
Heftig hoor ts, ik zou toch proberen te blijven praten, heeft hij nu nog contact met haar? Een keer vreemd gaan na een avondje stappen ofzo zou ik minder moeilijk vinden dan meerdere keren afspreken en ook tijdens werktijd, mailen.. Dan lijkt het al op een soort relatie met een ander. Veel sterkte ermee!
Jeetje wat heftig zeg. Weet je zeker dat het bij friemelen en zoenen is gebleven? Zou bij mij trouwens al eind van m'n relatie betekenen hoor. Heb je vannacht wel wat kunnen slapen? Ik hoop dat je wat betreft de kinderen al wel een beetje bijgedraaid bent. Had van jou niet verwacht dat je meteen zou zeggen dat ie de kinderen niet meer mag zien. Die staan hier los van. Heel veel sterkte en blijf met elkaar praten.
Jeetje meid wat heftig dit... Begrijp dat je vanuit je emotie echt woest hebt gereageerd maar ik denk , jou kennende, dat je nu zelf ook al hebt ingezien dat je de kinderen niet moet laten meespelen in deze situatie. Hele dikke knuffel!!
Het enige wat ik je kan zeggen: praat erover. Wees boos, huil, schreeuw, doe wat je doen moet, maar praat vooral ook met je man over wat jullie nu verder met elkaar willen. Of jullie relatie het waard is om voor te vechten kun jij beter beoordelen dan ik, maar jullie kinderen zijn het zéker. Organiseer een logeerpartijtje voor de kinderen en besteed een weekend aan elkaar. Ruzie maken over zoiets gaat toch beter als ze er niet bij zijn... En het kan, je kunt verder met elkaar na zoiets. Als je maar echt open kunt zijn naar elkaar en verder kunt kijken dan je pijn. Dat is niet makkelijk. Maar een levenslange relatie gaat niet vanzelf, dat is soms heel erg hard werken. Ook als iemand je enorm gekwetst heeft. Ik wens je heel veel sterkte.
Ik weet niet wat de beste weg is. Heb er heel veel moeite mee en besef het nog nauwelijks. Hij is nu hier en hebben samen broodje gegeten met de kids. Heel raar en dan zitten we ook nog in de verbouwing. krijgen stuk bij de keuken aan. Dus met de kids zitten we over de verbouwing te praten met wat we willen verf. vloer enz. pff vroeg ook aan hem wat hij wel niet dacht. als Ik dit had geweten was Ik niet aan de verbouwing begonnen. moeten maar zien wat er gaat gebeuren. Heb aan mijn baas uitgelegd wat er aan de hand is en dat ik graag even rust wou. volgende week vrijdag even weer bellen hoe gaat en daarna maar weer aan het werk denk Ik.
bij mij ook dacht ik maar weet het nu niet. ........ Weet ook niet of hij mag slapen hier of hij dan maar weg moet gaan. pff wat een gedoe