ik zou hem ook niet willen zien, maar geloof je het wel dat die niet all the way is gegaan??!?! Vreemd gaan is vreemd gaan, en nu gaat die weer zielig doen dat die van jou houd en niet kwijt wil. Ik zal is goed gaan nadenken als ik jou was en ze zeggen: eens een vreemdganger altijd een vreemdganger. sterkte
Nou lekkere vent zeg... gatver! Heel veel sterkte... en heel veel wijsheid gewenst. Laat vooral je kids er buiten.. maar weet hoe moeilijk dat is. Heb t zelf helaas ook meegemaakt met de vader van me dochter. Wij zijn er absoluut niet uit gekomen want hij bleef t doen terwijl ie me zo graag terug wou. Bij mij zou het ook einde relatie betekenen want zoals ik het lees was hij er met zijn volle verstand bij, en hij heeft die keuze zelfs wel 3x gemaakt. Ik hoop dat je er uit komt meid...
Sterkte meid.. lijkt me een rotsituatie... Ik zou ook even afstand van hem nemen zodat ie even goed voelt wat hij gedaan heeft. Ik vind het stom dat hier mensen gaan zeggen 'noem je dat vreemd gaan?' Ze hebben geen open relatie zoals ik het begrijp dus ja dit is vreemd gaan. Moet je dan maar alles pikken? Zoenen en aan elkaar zitten gaat mij echt te ver.
Wat een rotsituatie meid... Als ik iets heb geleerd van zo'n soortgelijke situatie is dat je pas weet hoe je reageert op zoiets als je het zelf meemaakt in je gezin. Iedereen kan van alles roepen maar het is zo persoonlijk wat het met je doet, hoe je je voelt en hoe je de toekomst nog ziet en samen vorm zou kunnen geven (ook met het oog op de kinderen) dat ik je vooral aanraad om geen overhaaste beslissingen te nemen maar vooral eerst even tot rust te komen en alles even te laten zakken voordat je grote beslissingen gaat nemen. Het is een zware tijd maar voor je kinderen kun je veel doorstaan... Ik wens je veel rust, liefde en wijsheid toe!
Hmmm 3 keer doelbewust afspreken geeft me een lichtelijk nare nasmaak. Dat komt niet meer over als een ''foutje''. Maar vooralsnog hoop ik dat jullie er uit gaan komen natuurlijk. Laat hem in ieder geval maar heeeeeeel erg zweten. Laat hem maar laten zien dat hij het meent.
Weet je, ik zou zoenen misschien kunnen vergeven, maar dat stiekeme mailen en afspreken vind ik echt erg. Wat zul jij je gekwetst voelen zeg Wil je gewoon heel veel sterkte wensen, doe wat je gevoel zegt. Hoop dat jullie eruit kunnen komen!
Lastige situatie zeg , wat erg! Jaren geleden zat mijn zusje op de computer in mijn kamer. Onderin zag ik tabbladen staan met de naam van mijn vriend. Heb haar achter de computer vandaan gestuurd en het gesprek over genomen. Las ik ook dat ze stiekem afspraken. Toen ik hem ermee confronteerde zei hij dat hij wist dat ik achter de copmuter zat , Right. Ze hebben het overigens beide , tot op heden , altijd nog ontkent. Samen een erg moeilijke periode achter de rug. Vertrouwen was eigenlijk weg maargoed ik wilde toch met hem verder. Vorig jaar , we woonde nog niet samen , kwam hij minder en had ik sterk het gevoel dat hij er een ander op nahield. Ik werkte , Hij niet en ik merkte gewoon het 1 en ander aan zijn gedrag. Altijd als we afspraken bedelde hij om geld wat ik hem dan nog gaf ook. Op den duur begon hij agressief gedrag te vertonen en waar ik voorheen zijn telefoon altijd mocht gebruiken mocht dat nu opeens niet meer. Toen ik een keer op de ping zat zag ik een foto van hem en een meid met de tekst : Me and My Girl. Afspreken met mij wilde hij nog wel en als ik het vroeg was dit "een vriendin". Mijn vertrouwen was hierna helemaal verdwenen en heb hem eigenlijk laten gaan. Wilde me niet druk maken om dat soort dingen en ben een aantal maanden later zelf gaan daten. Leuke vent aan overgehouden waar ik wel gelukkig mee ben Heb met de andere 14 jaar een relatie gehad en vond het vrij heftig en moeilijk om zo uit elkaar te gaan. Toch vraag ik me af of zulke dingen niet in het aard van het beestje zitten. Je vertrouwen in hem is in ieder geval voor lang , misschien voor altijd , weg. En ik wil je dan ook enorm veel sterkte wensen!!
Moeilijk meis, heel moeilijk. Ik wens je alle kracht en wijsheid toe. En je zegt dat je twijfelt of hij daar moet blijven slapen of niet, kun je hem niet een paar dagen op een logeerkamer of op de bank laten liggen? Dan is het niet gelijk zo definitief en hoef jij niet naast hem te liggen alsof er niks aan de hand is. Sterkte meis.
Heel veel sterkte toegewenst. Praat met elkaar, kijk of jullie tot een oplossing kunnen komen en laat de kids idd erbuiten.
HUH?!! je man bedonderd je, je bent je maatje kwijt... maar vertrek zonder je kinderen!??!!!!! OMG nee dat is goed voor je kinderen en welke moeder kan dat!
gaat redelijk maar besef het echt nog niet. ben boos, verdrietig en teleurgesteld. vandaag is hij hier gewoon geweest en nadat de kids op bed lagen is hij naar zijn ouders gegaan. Wat we moeten Ik heb geen idee.
Nou meid...veel sterkte... Ik persoonlijk zou wel klaar zijn met zo'n zak hooi.... Excuses verzinnen waarom het is gebeurd, heb ik helemaal een schurft aan. Hij had het gewoon niet moeten doen...klaar. Maar als je hem nog een kans wil geven (wat ik ook zeer zeker begrijp omdat er ook kinderen zijn) dan zou ik hem toch laten kruipen....laat hem maar bewijzen dat ie echt spijt heeft.
ik weet het niet. niemand kan voor je bepalen wat je moet doen... Je hebt wel de verantwoordelijkheid om recht te doen aan je kinderen, recht te doen aan jezelf en ook aan hem. Ik denk alleen dat je, als je dit zelf gaat doen, gauw begint met modder gooien. Hij heeft vast een reden wat jij weer een smoes vind of iets wat je kwetst. Jij slaat dicht weet je woorden niet te vinden... als je echt recht wil doen aan jezelf je kinderen, .... zoek professionele hulp, dit is een crisis situatie. Het is vaak zo dat je ook nu gigantisch langs elkaar heen gaat praten, en professionele hulp kan helpen dat jullie elkaar gaan begrijpen. Dat ze hem laat inzien wat hij heeft gedaan, dan ze hem laat bedenken waarom, wellicht meer dan ooit. Dat ze jou de ruimte gaat geven dit te verwerken. En niet als doel om bij elkaar te blijven, maar wel nader tot elkaar te komen. meid je hebt kids. doe het daarvoor, dat ookal blijven jullie niet bij elkaar, .. dat jullie dan alles verwerkt hebben en jullie kinderen tot hun recht kunnen laten komen. en ja.. waarschijnlijk gaat de halve wereld nu roepen van ga bij hem weg!! .. maar weetje ik vraag me sterk af of zij het allemaal zelf wel zouden doen! Denk aan je doel, en kijk welke weg nodig is dat doel te bereiken.
Ieder zijn mening natuurlijk, de meeste zeggen ga bij hem weg, zelf vind ik dat je dat eigenlijk niet kan zeggen omdat ze het al moeilijk heeft. Ik vind persoonlijk zelf dat je erover moet praten en vragen wat er zo spannend is aan 2 vrouwen, als een man vreemd gaat is het bijna altijd zo dat de man in zijn ogen tekort komt. Zelf vind ik dat dit een verhaal is waarbij ze veel probeert voor de man maar toch even moeilijk met haarzelf had waar hij dan begrip voor moet hebben. Denk eraan doe wat je hartje zegt, ga je je rot voelen als hij bij je in de buurt is doe je jezelf er geen plezier mee. En met de kinderen kom je echt dan wel uit meid. Maar denk aan wat je hartje zegt en ga jezelf niet kwellen, praat erover. Sterkte
Hou je kinderen er buiten. Dit is een probleem tussen jou en hem maar je kinderen mag je hun vader niet ontnemen. Als je hem even niet wilt zien regel je iemand die de kinderen even kan overdragen of hij regelt iemand. Of je gaat zelf even een paar dagen weg om tot rust te komen. Verder zou ik kijken waarom hij is vreemdgegaan. Vreemdgaan gebeurt niet zomaar. Als zoiets gebeurt zit er iets niet goed in de relatie waardoor je er voor open staat.
Twee jaar geleden stond ik in jou schoenen. En het is niet makkelijk. Heb het hier op het forum gezet, en veel meiden vonden toen scheiden echt de beste oplossing. Nu twee jaar later zijn we nog steeds samen, en de weg is niet makkelijk geweest. Je bent nu gebroken, en helder denken gaat echt niet lukken. Dus neem de tijd. En je mag me altijd een pb sturen!
dat weten we nu wel..en als mijn man achter mijn rug om zou afspreken met een vreemde vrouw dan zou ik at mischien geen vreemdgaan noemen, maar zuivere koek is het dan ook niet want dan zou het niet achterm ijn rug om hoeven maar wat je moet tja, jij kent je man het beste (of in elk geval, wij niet) Kun je hem ooit nog vertrouwen, dat is de vraag die je jezelf moet stellen. Wij kunnen nu makkelijk roepen dat je bij hem weg moet, maar we hebben geen idee wat we zouden doen als we zelf in jou schoenen zouden staan. Dan is het nl ineens een ander verhaal. Je hebt kinderen, neem dus geen overhaaste beslissingen en sterkte