Wat erg! Ik vind dit wel vreemdgaan hoor, hij weet zelf ook wel dat het niet goed is wat hij doet want anders zou hij er geen geheim van maken. Ik ben ervan overtuigd dat als je van iemand houdt, je zulke dingen niet doet. Het is geen ongelukje om met je volle verstand meerdere keren af te spreken. Daar zou ik wel mijn vraagtekens bij zetten en duidelijkheid in proberen krijgen. Denk je niet dat je altijd achterdochtig blijft, ook als het goed komt? Ik zou hem wel duidelijk maken dat hij een lange weg te gaan heeft om je vertrouwen terug te winnen. Verder inderdaad, niet via de kinderen doen. Dat is mij zelf overkomen als kind en dat was echt geen pretje. Als kind geef je jezelf snel ergens de schuld van, dus betrek ze hier zo min mogelijk bij. Wat je moet, is iets wat alleen jij kan beslissen. Jij en je man zijn de enigen die weten hoe jullie relatie in elkaar zit en de gevoelens daarbij. Weggaan bij je man is ook makkelijker gezegd dan gedaan, want wij lezen de slechte kant en jij kent zijn goede kanten ook, daarbij hebben jullie kinderen. Ik hoop dat de tijd het je zal leren, neem die tijd ook..
Heeft hij eigenlijk aangegeven waarom hij vreemd was gegaan? Ik wil het niet goedpraten hoor, maar meestal is het omdat de partner iets mist in de relatie, bijvoorbeeld intimiteit nadat er kinderen zijn geboren. Ik kan me voorstellen dat jullie de handen vol hebben aan de kinderen en de verbouwing, en daardoor elkaar vergeten. Jullie zijn naast pappa en mamma ook nog elkaars geliefden.
Hmm als het gebrek aan aandacht is... Lijkt het me wel het slimst om hem meteen je huis uit te schoppen. Zeker als je eigenlijk wil dat het goedkomt. Wellicht is het beter als manlief ook wat vrije tijd opneemt deze week. Kinders even de deur uit en Qualitytime voor elkaar. Praat, doe iets leuks, ga een lekker hapje eten en daarna seks. Wedden dat ie dan niet meer aan haar denkt?
jaja.... dat was leuk geweest VOOR hij besloot vreemd te gaan.. want eerlijk gezegd geloof ik ten eerste niet dat hij alleen heeft gezoend en ten tweede zou alleen het stiekem afspreken voor mij al als vreemdgaan tellen. Als meneer iets mist in de relatie kan hij dat aangeven en dan kun je dus inderdaad even samen wat leuke dingen gaan doen zonder de kindjes met daarna sex... maar nu lijkt me dat voorlopig toch echt niet aan de orde... Hij mag blij zijn dat hij geen pan naar zijn kop krijgt
Ik ook alleen dan ruim 3 jaar geleden, ging goed tot ik er 2/3 weken geleden achter kwam dat hij chat met vrouwen (wonen in amerika en australie) en hij zelfs foto's van zichzelf naar ze heeft gestuurd......Nog steeds wil ik niet opgeven! Hij gaat in therapie en ik ook. We hebben ons zelf en elkaar verwaarloosd door allemaal heftige gebeurtenissen in ons leven. Leven soms meer als broer en zus. Hoe fout ik hem ook vindt, ik kan me voorstellen dat de behoefte er is. Eerst keihard vechten dan hopen dat we er sterker uitkomen. Zo niet dan hebben we wel alles eraan gedaan.
Echt de nachtmerrie van iedereen die denkt dat ze een goede relatie hebben! Wat ontzettend naar voor je! Ik zou zelf niet na kunnen denken als iemand zo dicht nog op mij zit en ik zou afstand nemen voor een bepaalde tijd. Is er een plek waar je man even naar toe kan totdat jij er over uit bent wat je wil? Ik vind namelijk dat de kinderen in hun eigen huis en spulletjes moeten kunnen blijven en dat jouw man jou alle respect en tijd moet geven om hier over na te denken. Wat er ook wel of niet gebeurd zou zijn tijdens de afspraakjes en wat iemand nu precies vreemdgaan vindt etc vind ik nog naast het feit staan dat iemand maanden tegen je liegt/ iets verzwijgt. Dat schaad het vertrouwen en dat is wat mij betreft het belangrijkste in een relatie. Zelfs al zou een ander zich tekort gedaan voelen in een relatie,ja en..? Daar heb je een mond voor, om het bespreekbaar te maken! En je hebt een plicht in een relatie, en zeker als er kinderen zijn, om alles te bespreken en er hard voor te werken dus had jouw man zijn verantwoording moeten pakken! Maar als je het over verantwoording hebt kom jij ook bij een moeilijke.. Waar ga je nog vechten voor je relatie en waar kies je voor jezelf.. Als er kinderen zijn is de keuze heel moeilijk! En daarom wens ik je heel veel sterkte en wijsheid!
hoe gaat het nu eigenlijk met je? beetje tot rust kunnen komen en kunnen denken? Pff zou er niet aan moeten denken dat mijn vriend nu met andere meiden zou gaan, zou gebroken zijn
+1 Had ook zo'n EX...had stiekem afgesproken, alleen afgesproken? Ja ECHT alleen afgesproken... 9 maanden later zagen we het resultaat van het "alleen maar afspreken". In mijn ogen is eens een vreemdganger altijd een vreemdganger..nu vaak zat m'n hoofd mee gestoten
Je kunt het ook zien als aan de noodrem trekken... En afgezien van dat een pan op z'n hoofd vast heel prettig is... Is het niet heel constructief qua redden van je relatie
Na weer een nacht van weinig slaap heb ik nu eindelijk het besef wat er is gebeurd. Pff ik ben echt gebroken. Wat moet ik er mee heb geen idee. Vind het wel fijn dat ik het hier van me af kan schrijven. 2 Vriendinnen van me weten het en dus mn schoonouders omdat hij daar slaapt. Het stomme is dat ik het juist van hem nooit had verwacht. Hij houd niet van uitgaan en gaat een keer naar een kameraard toe (daar thuis) maar voor de rest niet. hij is iemand die juist heel trouw is en nooit zou kunnen liegen....... Tot nu dus..... Onze relatie is nooit echt slecht geweest maar inderdaad doordat ons zoontje veel ziek is geweest is de intimiteit wel wat minder geweest maar dat ging juist beter de laatste tijd. Hij zegt dat hij niet verliefd op haar is en behoorlijk kapot wat hij heeft gedaan (heb geen medelijden met hem) Tja en nu. Heb mij wel ziek gemeld en ook bij mn baas aangegeven dat het thuis niet goed gaat en ik in elk geval een weekje rust wil. Maar goed wat moet ik met hem doen? Hij is nu ook gewoon hier en doet nu de kids in bad. Natuurlijk moet hij de kids blijven zien. Zoals ik al zei was dat mn eerste reactie. Was echt zo boos. Heb hem ook geslagen toen ik het hoorde.....pff reageerde zo heftig. Hij slaapt dus snachts nog bij zn ouders. Aan de ene kant denk ik ga maar op de logeerkamer slapen maar aan de andere kant heb ik daar ook wel moeite mee. Maandag moet hij weer werken en dan? Bij ons eten na het werk? Of een week rust nemen van hem? Wat betreft over wel of niet iets vreemdgaan vinden kan ik wel een beetje boos over worden. Natuurlijk gelden er voor iedereen andere regels. Ik vind zoenen vreemdgaan maar denk wel als hij stomdronken op stap was geweest en het dan was gebeurd ik er anders tegen aan had gekeken als nu. Nu heeft hij mij 2 maand voorgelogen en niet verteld dat hij mail contact en tijdens werk naar haar toe is geweest. Ook weet ik als hij niet ziek was geweest afgelopen donderdag dat ze waarschijnlijk seks hadden gehad. Dat was de bedoeling tenminste. Staat ook in hun mailcontact dat dat hun eerste keer zou zijn.... pff gruwel er zo van.....
Ik denk dat je hem het beste even een weekje eruit kan schoppen zodat jij even rust heb en rustig kan denken wat je ermee wil. Je zit er nu zo mee dat het even niet werkt om elkaar te zien, neem even je rust en praat er met je vriendinnen over. Hoe sta je erover, wat wil je ermee zou je het nog kunnen proberen met hem of wordt je er eng van. Misschien is het beter om even rust te nemen, ookal wil je dat hij je kids ziet, dan is papa maar even een 'weekje op vakantie'. Je moet je kinderen er niet bij betrekken, maar denk er wel aan hoe jij erover staat, je moet niet bij iemand blijven omdat het de papa is van de kinderen. Jou gevoel jou keus!
Zou idd ook hem er een weekje uitschoppen maar weet je wel zeker dat het contact tussen die twee over is of doet hij nog steeds stiekem? Ik weet hoe het voelt, echt ronduit klote en weet ook voor welke beslissing je staat.. heb in hetzelfde schuitje gezeten en de wereld stort echt even in.. Denk aan je eigen geluk en kijk naar wat jij wil!
Snap heel goed wat je nu meemaakt, hier 1 1/2 jaar geleden ook zoiets meegemaakt Het was heel heftig en intens om mee te maken, maar ik heb besloten om ons nog een kans te geven We zijn in relatietherapie geweest en we hebben veel, maar dan ook heel veel gepraat. Het 1e jaar was heel zwaar en heftig en nu gaat het nog wel met ups en downs(maar meer ups) Ik ben wel van mening dat als een man/vrouw vreemdgaat er meer aan de hand is in/met de relatie En wat jij schrijft over slecht slapen, ziek kindje enz zou de mijne kunnen zijn, en dat hakt er ook enorm in. Je bent steeds sjagerijniger en kunt steeds minder van elkaar hebben, je leeft toch meer langs elkaar heen Ook had ik het van mijn vriend niet verwacht, heel lief en eerlijk stond/staat altijd voor mij en ons gezin klaar. Ook iedereen die het hoorde hadden het van hem nooit verwacht. Maar als jij nog echt van je man houd dan vind ik dat je hem en jezelf die kans moet geven Maar hij moet wel helemaal eerlijk zijn over alles wat gebeurd is, ik weet echt werkelijk alles (heb ook met haar gechat onder zijn naam en zij is die avond toen ik erachter kwam in huis geweest. Ik weet misschien teveel , maar ik heb haar hierheen gehaald toen (zij dacht dat ik hem was) zodat ik het aan haar kon vragen zonder dat zij met elkaar konden afspreken hoe of wat) Je mag me best een pb sturen als je dat fijn vind Heel veel sterkte en vooral wijsheid gewenst! O en idd laat je kinderen erbuiten, was ook mijn 1e gedachte toen Maar dat is geen oplossing je doet er alleen je kinderen maar verdriet mee
ik vraag mij eigenlijk af waar hij dan spijt van heeft, omdat hij nu betrapt is, want ik kan mij niet voorstellen dat hij spijt heeft terwijl hij pas geleden nog seks met haar zou hebben, daar zelfs afspraken over maakte, en nu dat je overal achter bent gekomen opeens spijt sorry dat zou er bij mij never nooit niet in gaan bij mij had hij gevlogen en heel snel ook, kids zou ik erbuiten laten
Waar heeft hij spijt van dan? Het klinkt alsof hij spijt heeft dat hij betrapt is door jou!! De plannen lagen al klaar alleen kwam jij er BIJ TOEVAL achter en kon het feestje niet doorgaan. Bij mij zou dit denk ik echt einde verhaal zijn. Voel me wel meer waard dan zo behandeld te worden....en bewust ook nog!!
Ik riep trouwens ook altijd "als mijn man dat flikt kan hij zijn spullen pakken" In 1e instantie heb ik hem er ook uitgezet, maar mijn liefde voor hem was niet in 1x weg. O en ik zie ook vaker staan dat mensen vragen zeggen "waar heeft hij spijt van, dat hij betrapt is" Mijn vriend betrapte ik ook en die had er ook spijt van, heb hem ook meermaals gevraagd waarvan/waarom hij nu ineens spijt had en niet op het moment zelf Nou hij zei ook "je leeft dan in zo n andere wereld, niemand die ervan weet" En dan ineens word je ermee geconfronteerd en sta je keihard met beide benen weer op de grond En dan pas besef je eigenlijk wat je gedaan hebt, hoeveel verdriet je de ander aan hebt gedaan Als je er midden in zit denk je wel aan je partner, maar dat schuif je snel weer weg "wat niet weet wat niet deert" Totdat je je partner in elkaar ziet storten van pijn en verdriet