Je hoeft nu, hoe moeilijk het ook is, nog geen beslissing te nemen. Laat alles bezinken en doe dat zoals jij dat wil. Hij heeft dat nu, als hij echt spijt heeft, maar gewoon te slikken. Nu kan hij makkelijk zeggen dat hij spijt heeft, als hij echt spijt had gehad had hij na de eerste date het al bij je gemeld en niet een 2e en een 3e date gehad, laat staan een afspraak gemaakt hebben voor een date. Ik ben van mening dat een echte vent, het meld als hij meer aandacht nodig heeft van zijn vrouw, i.p.v. Dit buiten de deur te gaan zoeken. Wat je ook beslist, ik wens je veel wijsheid en kracht toe voor de komende tijd.
Zo.. je zal er maar even achter komen. Mijn ex, ging ook vreemd, en kon als ik het ontdekte tranen huilen met tuiten, spijt als haar op zn hoofd, betekende niets, wilde me echt niet kwijt, bla bla. Het is niet bij 1 keer gebleven en ook niet bij 2.. Ik kan persoonlijk niet geloven dat als iemand zijn partner belazerd dat het niets te betekenen had. Wat als jij er nu niet "per ongeluk" achter was gekomen.. De sexdate stond al.. Zou je hem ooit nog kunnen vertrouwen?? Ik geloof nml niet dat hij nu nooit meer contact met haar zal hebben. Zij zal ook enigzins een uitleg willen, hij gaat haar echt nog een keer opzoeken of bellen daar ben ik echt van overtuigt. Ik denk dat hij allang weer contact met haar gehad heeft..hij zal toch moeten vertellen dat hij betrapt is. Meid ik wil je echt niet ontmoedigen, maar ik denk dat er heel veel kapot gemaakt is door hem.. Jullie hebben misschien weinig tijd voor elkaar gehad, slecht geslapen en wat dan ook door jullie kleine, maar dan hoor je toch juist elkaar te steunen..ipv een goed gevoel bij een andere vrouw te gaan zoeken. Ik vind het echt het laagste van het laagste wat je kan doen, om je partner zo te belazeren. Waar heeft hij nu echt spijt van dan.. dat jij hem betrapt hebt ben ik bang. Ik denk dat je er voor jezelf goed aan doet, om hem even lekker bij zijn ouders te laten. Tijd voor jezelf nemen om na te denken wat je nu echt wilt. Ik persoonlijk denk dat je iemand verdiend die je zoiets niet aandoet. Ook al lees je hier ervaringen van dames die hetzelfde hebben meegemaakt en hun man hebben vergeven.. Ik zou hem nooit maar dan ook nooit meer kunnen vertrouwen. Einde verhaal.. Heel veel sterkte..
Heftig hoor... ik kan je ook niet echt goede raad geven Neem alle tijd om er over na te denken en laat hem in die tijd ook maar even goed nadenken. Ik persoonlijk ben iemand die mijn man niet meer zou vertrouwen als die mij zoiets zou flikken. Zou altijd achterdochtig blijven...
Jeetje wat een rot situatie zo. Jullie moeten dit samen uitpraten! Kids naar opa en oma brengen en samen gaan praten. Kijk beiden jullie erin staan en neem dan een beslissing hoe verder! Alleen 's avondspits de deur uit schoppen heeft geen zin. Je ziet elkaar, jij wordt alleen maar bozer en verdrietiger en hij wanhopiger. Dit is alleen op te lossen door met elkaar te praten. Dus kids ff weg en jullie rond de tafel desnoods op neutraal terrein. Wandeling in het bos of zoiets... Sterkte
Wat heftig zeg! Wat ik niet begrijp is dat mensen het geen vreemdgaan noemen. Hij flirt met een vreemde vrouw en spreekt met haar af en mailt haar. Sorry hoor; dat is vreemdgaan. Eerlijk gezegd lijkt me dat nog veel erger dan dat mijn man stomdronken zijn piemel ergens in steekt en de volgdende dag niet meer weet in wie. Jouw man heeft kennelijk gevoelens voor die vrouw, anders was er geen stiekem contact. Het lijkt mij ook vreselijk moeilijk hoe ermee te reilen en zeilen omdat er kinderen zijn. Ik zou zo boos en verdrietig zijn dat ik hem helemaal niet zou willen zien. Zeg anders tegen je kinderen dat papa op reis is. Je moet ze wat vertellen, de waarheid kan je ze niet aandoen. Ik wens je heel veel sterkte.
Dit idd... Ook al zouden jullie ervoor kiezen om appart verder te gaan blijft het toch belangrijk om met elkaar te praten
Nee, dit is lekker verstandig. Ts gaat overstuur een week naar een hotel, haar man kan niet naar zijn werk omdat hij thuis voor de kinderen moet zorgen. Kids zien moeder ineens een week niet terwijl pa er een bende van maakt. Lijkt me een héél slecht begin van een make-or-break... Verder wat Tikigo zegt, dat lijkt me een goed idee. Succes meid x
Het werkte anders prima voor mijn ouders toentertijd. Voordat één van beide overleed waren ze langer dan 25 jaar samen. De ene keer ruzie was het helemaal waard. De kinderen waren hysterisch emotioneel en bleven zeuren om de andere ouder en waren helemaal van de leg, terwijl de andere ouder de ene bombardeerde met bossen rode rozen, weigerde de andere uit koppigheid te praten. Uiteindelijk na 4-5 dagen werd er gepraat en een werkbare oplossing gezocht. Daarna is het nooit meer voorgekomen en nooit meer over gesproken, alles ging weer prima. Worth it.
Hoi Miepie, wat een #$&-situatie! Hoe is het nu met je? Ik kan me heel goed voorstellen dat je je nu niet kan voorstellen dat het ooit nog goed komt met jouw gevoel voor hem en je vertrouwen in hem. Ik wil je alleen zeggen dat ik van zeer nabij heb meegemaakt dat het wél mogelijk is dat het vertrouwen en de liefde na zoiets toch weer herstelt en sterk wordt. Sterkte, ook in het belang van je kindjes.
Pppff.... ik vind dat wat er is gebeurd toch echt wel vallen onder de categorie vreemdgaan. Ik denk dat je voor jezelf moet bepalen wat je graag wilt en/of hoe je nu in de relatie staat en vervolgens samen in gesprek gaan. Doe de kinderen een weekendje naar je schoonouders (zoals al eerder geopperd) en probeer er samen uit te komen (of niet, maar dan wel in goed gesprek). Vecht dit alsjeblieft niet uit over de rug van je kinderen!