Ik zat op de bank met mn laptop op schoot een mooie sollicitatie brief te typen. Mijn zoontje zat naast me en ging in ene staan en viel dus ik vang hem op maar op day moment valt de laptop op de grond Hij gaat nog wel aan alleen mn beeldscherm doet niks meer en blijft zwart Nu zijn we dus koos computerloos Ohhhh wat baaaaal ik!
Vaak kunnen ze bij een computer winkel alle bestanden er af halen.. En ik zou je verzekering bellen, misschien krijg je een nieuwe
Ja de bestanden staan gelukkig allemaal op externe harde schijf! En verzekering heb ik al gebeld die vergoed niet gevalletje eigen schuld..
Heb je nog een beeldscherm ergens? Misschien kun je hem daar op aansluiten. Heb ik ook En idd miss dat de verzekering nog wat kan beteken
Oef! Moeilijk dilemma. Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat ik in zo'n situatie zou doen. Ofwel het kind opvangen, of de laptop Het kind is makkelijker te repareren, denk ik. *gaat zich diep schamen*
Je kunt voor een paar tientjes een nieuw scherm van de laptop kopen. Die kun je er eventueel zelf inzetten als je handig bent en anders laten doen bij een winkel. Voor zulke gevallen heb ik me dus bijverzekerd want ben ook niet handig
Die van mij is ooit vergoed door mijn inboedelverzekering, dus niet de aansprakelijkheidsverzekering. Misschien het proberen waard?