In mei dit jaar gestart met eerste ivf.. Inmiddels vandaag mn nod (3e cryo tp) Ik heb nog geen een keer eerder getest.. Ik werd elke keer 'netjes' op 12 dagen na tp ongesteld, ik had ook nooit echt een testdrang ofzo haha! Vanmorgen heb ik een test gehaald omdat ik een soort ander gevoel had, maar deze sloeg negatief uit. Balen balen balen Nu maar wachten op mn regels.. Wat doen jullie trouwens om de poging proberen te helpen slagen? Pff.. Ik heb echt even een dip momentje zeg.. Overal om je heen hoor je jeeeej ik ben zwanger!! Ik hoop dat wij ook aan de beurt komen, net zoals velen van jullie
Tja meid, dat ellendige wachten elke keer... De hoop, de vrees, de teleurstelling en het verdriet. Zo herkenbaar. Ik zit niet in ivf-traject maar iui en mijn testdag is maandag, maar aangezien ik niets anders voel dan anders bereid ik me op het ergste voor. Een negatieve test is een enorme domper en meestal geen goede voorbode, echter zolang je niet ongesteld bent is er nog een beetje hoop!! Als dat de komende twee dagen zo blijft, nog maar een keertje testen. Maar dit is vast geen nieuws voor je . Frustrerend genoeg zijn de dingen die hè kunt doen om de poging te laten slagen heel beperkt, dus ik probeer zo gezond mogelijk te leven, waar het kan te ontspannen, geen tot zeer minimaal alcoholgebruik en vertrouwen blijven houden in een uiteindelijke goede afloop 😊 Dus accepteer je dipje, dat mag je ook gewoon hebben en daarna weer door. Het lijkt idd alsof iedereen van de lucht zwanger raakt, maar zoals je ziet is dit forum best druk . Heel veel succes!
Ik snap je helemaal, ik moet dan nog beginnen met het traject. Maar heb uiteraard de enige teleurstellingen mee gemaakt via het natuurlijk zwanger worden. Hopelijk ben je toch zwanger, en kan je eindelijk genieten! Sterkte met wachten
Ik begrijp helemaal wat je bedoelt.. het is een en al spanning.. en het blijft onzeker. Probeer in je wachtdagen leuke dingen te doen en leef gezond. Niet roken en drinken. Eet gezond en gevarieerd. Slik de juiste supplementen. Buiten dat zorg ik ervoor dat alles warm is, mn voeten buik en rug. Doe ik lekker rustig aan. Drink en eet ik alleen dingen op kamertemperatuur of warm. Dus niks kouds. Ga naar de acupuncturist, doe aan yoga en slik de aspirine. Ik hoop dat het je gauw lukt!