Hey, Ik heb sinds gister het ongesteldheidsgevoel heel erg. Vooral als ik ga zitten of weer opsta! Ik heb heb ook het gevoel dat me buik in een nacht enorm gegroeid is Erg gek! kent iemand dit? Groetjes
Ik herken het helemaal.. word je s 'ochtends wakker is je buik gegroeid haha teken dat de kleine het goed doet haha.
Ik heb het ook heel erg op dit moment. Heb veel last van bandenpijn, vooral met zitten en opstaan en als ik te lang loop. Doet soms ontzettend pijn dat je haast bang bent dat het mis gaat. Maar het hoort het allemaal bij! De baby groeit hard op dit moment.
heel bekend. Het zijn je banden die je voelt. Heb het nu nog wel eens. Moet je eens niezen dan krijg je echt een pijnscheut.
Zo zeg, daar heb je helemaal gelijk in! Laatst lag in op mijn rug in bed toen ik plots moest niezen. Nou, ik dacht dat mijn buik minstens doormidden was gescheurd, zo'n pijnscheut 8) Dus voortaan hou ik mijn buik vast als ik een nies voel aankomen, dat ondersteunt... Liz01
Ja hoor, heel herkenbaar al ben ik nog niet zover als jij. Had laatst ook een hele dag een zeurderige ongesteldheidspijn, wat later overging in een soort zij-pijn. De volgende dag had ik echt het gevoel dat mijn buik fors was gegroeid! Liz01
haha het kan dus toch echt! Nou dan mag die buikpijn nog wel even blijven, want van mij mag me buik nu wel wat dikker gaan worden! En Inderdaad ik hou me buik ook altijd vast als ik een nies voel aankomen.
Dit heb ik ook! niet alleen met niezen maar ook met hoesten, heb het trouwens alleen als ik op m'n rug lig jah! Heel pijnlijk!