Vorige keer vroeg iemand wat dat lusje aan de dreami reiswieg te betekenen had. Ik vroeg mij dit ook af en heb het toen aan Quinny medewerkers gevraagd. Dit is wat ze mij vertelden: Beste mevrouw, Bedankt voor uw mail. Het lusje aan de voorzijde van de Quinny Buzz Dreami kan gebruikt worden om kleine, lichte dingen aan vast te maken, zoals bijvoorbeeld een sleutelbos. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Namens het Quinny team Femke Huijbregts
Zo heb ik zitten peinzen waar een lusje aan de Bugaboo Cameleon voor was. Heb de gebruiksaanwijzing een paar keer doorgenomen en kon het maar niet vinden. Manlief vondt het wel....het lusje is om aan je pols te bevestigen, zodat de kinderwagen er niet zonder jou vandoor gaat
Ja ik vond het ook raar. Je gaat je sleutels daar toch niet aan hangen, lijkt me? en als je ze snel nodig heeft, is het een hele gedoe ze eraf te krijgen lijkt me hahahahahaa Wat maf zeg
Was leuk geweest als je er een zware boodschappentas (aardappels, pakken melk enzo) aan had kunnen hangen...