Ik ben bijna 33 weken zwanger en mijn baby schopt regelmatig tegen mijn ribben soms moet ik even lucht happen..
haha erg herkenbaar Orchidee, ik heb er ook al een paar weken last van. Die kleine is regelmatig niet bij mijn ribben vandaan te slaan. Het is zelfs zo erg dat ik permanent aan één kant de hele dag door een irritatie gevoel hebt vlak onder mijn borst, erg irritant, maar liever dat dan dat ik geen beweging meer voel Hmm en rennies zijn ook ideaal, want ik krijg last van maagzuur erdoor.
Hier ook, baby vindt het vooral leuk om heel hoog en overdwars te gaan liggen, dan duwt ze echt tegen m'n middenrif. Ben nu ook goed benauwd en krijg geen hap door m'n keel doordat ze ook zo tegen m'n maag duwt. En dan af en toe een por of een trap, lekker
haha heel herkenbaar vooral van mijn eerste zwangerschap ik heb hier nog een zwaar gekneusde rib (rechts) van over gehouden en toch is hij tot nu toe geen echte voetballer hahaha
Hier ook. Begon ook rond die periode. 2 weken geleden bij een echo kon de dame het ene beentje niet eens vinden, omdat het achter mijn ribben lag.. Verklaarde wel het maagzuur en de kortademigheid