En voor je brandend maagzuur mag je gewoon rennie gebruiken, ik merk dat ik meer last heb als ik iets met knoflook of iets vettigs gegeten heb.
Rennies zijn mijn beste vriendjes nu Haha! Ligt een strip naast mn bed, en de rest van het doosje in mn handtas (=altijd bij de hand.) Heb nog niet echt een bepaald soort voeding waarbij het erger wordt.. althans nog niet voor zover ik weet. Gisteren een liter jus d'orange op en nergens last van En dan ineens in de nacht komt het opzetten...
Ik zie dat je net zolang zwanger bent als mij. Ik begrijp je helemaal. Ik ben vanaf de 6e week al de hele dag door misselijk en het wordt maar niet beter. Heb medicijnen(primperan)wat het spugen onderdrukt maar de misselijkheid blijft verder heb ik ook bekken klachten, dus ik lig ook maar te draaien in bed om goed te liggen. Maag zuur heb ik ook regelmatig last van. Ik wordt er ook regelmatig down van heb nergens zin in en ben dood moe van het er constant mee bezig zijn, gaat iets lukken of niet. Zit ook al vanaf de 6e week in de ziekte wet. Heb ook nog een zoontje van 2,5 rondlopen, dus dat maakt het nog zwaarder. Klagen lucht soms echt op dan ben je het kwijt en hier kan dat prima Melatonine mag je niet gebruiken als je zwanger bent