Ik dacht in het begin fijn dat ik nergens last van heb, de eerste 8 weken heb ik helemaal geen klachten gehad. Nu begin ik echt weinig te eten, me niet lekker te voelen. Ik wil en kan alleen maar slapen en voel me net alsof ik griep heb, alleen heb ik geen koorts. Daarbij heb ik ook nog hooikoorts en mag ik mn medicijnen daarvoor niet nemen ivm zwangerschap. Wie voelt zich ook zo? En wanneer is dit weer weg? ze zeggen dat je na de eerste 3 maanden weer opleeft en nergens meer last van hebt, ik ben benieuwd!
ik dacht het ook.. voelde me ook grieperig en had voorhoofdholteonsteking, oorontsteking en kreeg pas na 3 maanden een kuur die een deel heeft weggenomen en nu...nog steeds erg moe! last van veel lage rugpijn, bekken en steken in bil snotter en kuch nog steeds een end in het rond dus helaas bij mij werd het slimmer vanaf 3maand maar ja...je moet er wat voor over hebben hè
Gelukkig ben ik niet de enige, maar ik probeer wel naar mijn werk te gaan. Het is zo moeilijk uit te houden. Ik moet nog steeds 40 uur werken en dat vind ik erg veel worden. Ik neem elke week wel een halve of hele dag vrij, ik kan gewoon geen volle weken meer maken. Eigenlijk heb ik helemaal geen zin om te werken, maar ja kan moeilijk al mn vrije dagen nu opmaken. bewaar ik liever voor samen met het kindje
Kan hooikoorts zijn en meer niet. Verder ben ik wel tot 18 weken erg moe geweest. Dus dat kan natuurlijk ook gewoon.
hoi, heb het ook hoor,wil niet klagen, maar het is wel vervelend,ik krijg gewoon niets uit handen,wil de hele dag wel slapen, en maar een beetje op de bank hangen,vanmorgen is trouwens de eerste ochtend dat ik me ook echt misselijk voel,tja, hoort er allemaal bij heh liefs.
Ik heb het ook gehad tot week 13 ofzo. Was echt futloos en het eten smaakte me helemaal niet meer. Vanaf week 10 kreeg ik last van mijn bekken en dat heb ik helaas nog steeds. Wel heb ik veel meer energie en ik eet me helemaal in de ronte hahah. Ook ik heb last van hooikoorts en na lang aandringen heb ik een andere tablet gekregen van de huisarts (die mag je alleen in het 2e en 3e trimester gebruiken dus helaas heb je daar nog niets aan). Daardoor voel ik me nog beter want je voelt je anders echt een vaatdoek haha... Succes en zoals je ziet bij mij, het wordt beter hoor!!
Ik ben ook nog steeds futloos, kan uren slapen. als ik thuis kom na het werken en ik ga op de bank zitten val ik in slaap... Kan er niks aandoen het gebeurd gewoon. Lang slaap ik dan niet want dan springt de pup wel weer tegen me aan om mn gezicht te likken haha. Eten gaat ook niet altijd van harte maar probeer wel mezelf ertoe te zetten om te eten en gezond te eten. Gisteren stond ik te trillen op mn benen van vermoeidheid. Vandaag gaat het iets beter, nog niet je van het maar we kunnen weer lachen.