Hey hey! Ik vroeg me af, wat vinden jullie nou van jullie groeiende buik? Voel je je aantrekkelijker of juist helemaal niet? De laatste weken vind ik mezelf best wel onaantrekkelijk! Tuurlijk vind ik het wonderbaarlijk, dat er een babytje in mijn buik groeit, don't get me wrong! Maar bij mij (en waarschijnlijk bij vele andere) word alles een beetje dikker en daar word ik onzeker van. Wat vinden jullie van jullie zwangere lijf??
haha, ik 'schaam' me zelfs voor mijn buikje nu.., maar dat komt omdat je niet gelijk ziet dat het van zwangerschap is. Het ziet er gewoon vettig en opgeblazen uit en daar baal ik van! Kan niet wachten totdat het een echte bol wordt.
Tot nu toe vind ik het wel leuk! Ik vind mijn buik steeds mooier worden en mijn man ook. Ik moet wel een beetje wennen aan de grotere borsten (heb normaal maar cup B, dus nu vind ik echt dat ik grote borsten heb...). Ik moet wel zeggen dat ik dus echt een groeiende buik heb en dat de rest vanmijn lijf zelfs ietsjes slanker is geworden dan voor de zwangerschap.
Nu het een echt duidelijk zwangere buik is, ben ik er hardstikke trots op. Ik had vrij snel een echt bolletje, ben daarvoor hooguit een beetje meer uitgezet geweest. Ben ook blij met de extra cup die er van boven bij is. Voel me op en top vrouw opeens! Ik heb veel meer problemen met de extra reserves die er op dijen en billen zijn verschenen. Dat had van mij niet gehoeven, maar mijn lijf denkt er blijkbaar anders over. Ik laat het maar aan de natuur, ben erg gewend aan een mager/slank lijf en neem daar nu maar een beetje afscheid van.
Ik vind mijn lijf echt mooi als het zwanger is. Maar ik draag dan ook mooi, als ik het zo mag zeggen . Ik krijg altijd alleen maar buik en hou mijn taille, wel kom ik overal iets aan maar de verhoudingen blijven. Wel baal ik van mn bekken want ik heb bekkeninstabiliteit dus ga dan waggelen en het doet pijn, maar ja... het is gelukkig voor een goed doel Ik vind zwangere vrouwen meestal mooi, alleen niet zo als ze echt vadsig worden daardoor.
Pfff.. Het hoort er gewoon allemaal bij, denk ik steeds maar. Ik vind het ook niet mooier of lelijker. Het is gewoon moeder natuur. Aan de ene kant denk ik dat ik straks na de bevalling waarschijnlijk een kledingmaat minder heb dan voor de zwangerschap. Heb ook helemaal niet zo'n "laagje" extra vet gekregen ofzo. Aan de andere kant kan ik bikini's voortaan schudden, want ik zit helemaal onder de striae. Op het moment vind ik mijn zwangere lijf voornamelijk pijnlijk en onhandig, maar ja ik ben er al bijna, dus nog even volhouden.
ben bijna 10 kilo afgevallen sinds de zwangerschap en heb een mooie ronde naar voren dragende buik. ben dus best trots op mijn lijf en hoor van veel mensen dat ik er goed uitzie. ja alleen de striae is vervelend maar ja mijn vriend houdt toch van me zoals ik ben en kan er niet super van wakker liggen hoor. er zijn wel belangrijkere dingen in t leven om me druk om te maken
Ik ben ontzettend trots op mijn zwangere lijf, maar of ik mijzelf nu ook meteen 'aantrekkelijker' vind??
Ik vind mezelf prachtig! Qua lijf, dan, hoor, mijn huid is een ander verhaal Haha! Gelukkig heb ik ook een man die het schitterend vindt om te zien hoe mijn lichaam is veranderd en die me vertelt dat ik er zo sexy uitzie met die enorme buik... Vroeg hem toevallig gisteren of hij het niet gaat missen als ik eenmaal bevallen ben, maar daar hoefde ik me geen zorgen over te maken, zei hij - dan ben ik namelijk de meest sexy mama die er is, whahaha! Tis zo'n lekker ding, die man van mij. Maar eerlijk is eerlijk: ondanks de vollere billen, dikkere dijen, extra love-handles, etc. heb ik me nog nooit zo 100% vrouw gevoeld. Ik vind het geweldig!
ik vind mezelf nou niet aantrekkelijker of minder aantrekkelijker! Ik ben trots op mijn lichaam met buik en dat zien mensen wel en als ik in de spiegel kijk vind ik mijn buik prachtig maar m'n duffe hoofd met slaapogen (omdat ik al een hele tijd slecht slaap) wat minder enzovoorts..
Hoewel ik mezelf dit keer best mooi zwanger vind (was de vorige zwangerschap wel anders.....8) ) voel ik me nu bij de laatste loodjes minder aantrekkelijk... Voel met soms net een walvis op het droge, heb striae op mijn billen (!!!!) en ben zó moe dat ik me niet meer mooi kán voelen! Toch ben ik trots op mijn buik!
ik vind mezelf absoluut niet aantrekkelijk meer.. was altijd heel trots op me platte buik en slanke lijf.. wel ben k heel trots op me buik .. die tieten vind ik maar niks ik weet niet meer wat k ermee aan moet en ze drukken op me maag pffffff dan ben ik ook wel gigantisch gegroeid van een c naar een E/F met voor me zwangerschap een maatje 34 confectie en spijkerbroek maat 27 bah!! maar ja lekker belangrijk ik ben blij met me buikkie en dat is belangrijker..
Eerder was ik 15 kg afgevallen. Nu wordt ik door de zwangerschap weer iets zwaarder dat vind ik wel moeilijk. Hoewel ik in principe niet mag zeuren. Nu nog 7 kg in 28 weken. Heb nog taille enzo. Maar toch. Komt ook omdat mijn vriend het echt maar niks vind zo'n buik. Dus dan voel je je toch ook beetje anders. Maar toch. Vind 't aan de andere kant ook wel knap dat mijn lijf dit maar zo kan!. of hij 't nou mooi vind of niet .
Uiteraard ben ik enorm trots op het feit om zwanger te (mogen/ kunnen) zijn ! Maar het is bij mij echt wisselend. De ene dag voel ik me echt super, voel ik me echt mooi zwanger en de volgende dag ... Qua kilo's vind ik het nog wel meevallen, 5½ tot nu toe. (ondanks prednison ) Gelukkig vind mijn man het super ! Die vind het prachtig dat ik een buikje krijg, dus daar ben ik blij om. Ik ken ook mannen die het vreselijk vinden, als hun vrouw zwanger is. Het vreemde alleen vind ik wel, dat er zo'n enorm verschil tussen zwangeren is. Heb een collega die is verder heen dan mij en die heeft minder buik. Maar meer kilo's Maar goed, ik denk dat we gewoon lekker trots moeten zijn ! Mogen zijn !!!
Ik vind mezelf net zo aantrekkelijk als voorheen. Komt omdat bij mij echt alleen mijn buik en borsten groeien en voor de rest niets (ben dan ook nog maar weinig aangekomen). Ik weet niet hoe de laatste weken gaan worden... maar dat merken we dan wel weer
Soms voel ik me prachtig en wil ik met mijn buik pronken, maar ik heb ook momenten dat ik me dik en lelijk voel. Maar wordt er niet ongelukkig of sip van hoor, ben vreselijk blij met de kleine!
Ik moet er wel bij zeggen dat ik me niet aantrekkelijker voel. Wel anders, en mooi. Maar niet in de seksuele zin (ok op de borsten na ) en ik vrees dat dat niet beter gaat worden met de groeiende buik. Vind dat ook niet zo belangrijk. Ik voelde me met mijn platte, noem het athletische lijf vaak erg jongensachtig (ben lang, met kleine borsten, brede schouders en smalle heupen...)... werd ook regelmatig voor MAN aangezien :x:x ... dat gebeurt nu iig niet
Ik voel me absoluut niet aantrekkelijker nu ik zwanger ben!! Ben hartstikke blij met de kleine in mijn buik, maar minder blij met wat de zwangerschap met mijn lichaam doet. Striae op mijn buik en een beetje op mijn borsten, bol hoofd, veel grotere borsten, en voel me gewoon eigenlijk heel dik. Maar we krijgen er wat moois voor terug! En na de zwangerschap op een streng dieet, dan komt het vast wel weer goed. xxx
ben mezelf atijd slank gewent dus vind het nu heel raar om mezelf met buik te zien hahah opzich heb ik nog niks te klagen, draag mooi naar voren en aan de voor of achterkant zie je eigelijk niet eens dat ik zwanger ben, totdat ze me van de zijkant zien hahaha al heb ik nu wel dat ik eigelijk niet meer echt goed weet hoe ik eruit zag zonder buik, het voelt alsof ik al jaren met deze buik rondloop net zoals ik niet meer weet hoe een spijkerbroek aanvoelt, aangezien ik die vanaf 16 weken al niet meer aankon hahaha