Wij hebben alleen een tuin met tegels, niet echt ruw maar ook niet vlak. En nu het mooi weer is wil hij maar 1 ding! Naar buiten! Hij heeft een lange broek aan, het beschermd wel maar niet helemaal. Schoenen wil hij niet, sokken trekt hij uit. Nu beginnen zijn voetjes wat schraal te worden, daar kan ik schoenen voor aandoen als hij ze aan laat. Maar wat met zijn knieën? Hij kan toch moeilijk altijd een lange broek dragen? En dan zou het ook nog een warme dikke moeten zijn want dunne broeken beschermen ook niks. Ik heb al eens gekeken voor kniebeschermers maar die zijn maar tot 14 maanden, Dylan is er 15 en zijn benen zijn goed gezet dus als ze al passen zouden ze zeker niet lang passen. Wat doen jullie er tegen? En stel het word 30 graden en hij loopt nog niet. Wat dan? Kan hem dan toch moeilijk schoenen en een dikke broek aan doen? Op een matje blijft hij niet zitten
Kids kunnen veel hebben, als t pijn doet melden ze zich wel. Anders zelfs beschermertjes maken (sokken van jezelf openknippen ofzo ) Savonds lekker insmeren, mss loopt ie des te sneller als kruipen pijnlijk wordt.
Goeie tip zeg! En savonds als ie naar bed gaat zou ik zijn knietjes lekker insmeren met vaseline, kan het de hele nacht intrekken.
Aan sokken heb ik ook al gedacht, straks maar eens doen Nu de voetjes nog sokken trekt hij uit en schoenen wil hij uittrekken, blijft eraan trekken tot hij achterover kukeld We hebben ook alleen maar warme schoenen/sloffen dus eens nieuwe kopen, en all stars maar die zijn na 2 keer erop kruipen buiten al goed kapot, maar ik denk dat ik die voorlopig gebruik want ze zijn toch bijna te klein
Tip die ik nodig had! Hier ook beide knietjes kapot en een flinke blauwe plek. Passen de sokken die ze op dat moment aan hebben het beste, of meestal een andere maat?