voor een jongen hebben we nog 3 namen over: Davy Jay Shayden en voor een meisje hebben we er nog 2 over: Fay jamilah wat vinden jullie voor een meid en een jongen de leukste? liefs joanita in afwachting van jullie antwoorden
Ik vindt Davy wel leuk, maar dan zou ik hem David noemen en dat dan in zijn kindertijd afkorten tot Davy. Een beer van een vent van 30, die Davy heet, klinkt een beetje vreemd, vind ik. Voor een meisje vind ik Fay het leukst van je rijtje.
Nee, ook allemaal niet mijn smaak. Van het jongensrijtje vind ik Davy en Jay écht niet mooi, maar Shayden te moeilijk. Van de twee meisjesnamen kies ik dan echt Fay, Jamilah vind ik vreselijk en ik vind het niet echt binnen "jullie stijl" passen. Het is een totaal andere soort naam dan de andere namen die je noemt.
Ik neem aan dat je kindje een mooi kleurtje krijgt? Ik vind Davy voor een kindje wel okay maar voor een volwassen vent.. eigenlijk heel zielig. Fay vind ik heel mooi maar Jamilah erg stereotype.
Shayden vind ik echt een hele mooie naam. Ik zou die naam gebruiken voor een zoontje! En Fay vind ik net iets leuker dan Jamilah. Succes.
zijn allemaal niet mijn smaak vind dan jamilah nog het mooist..maar vind jamilah erg uit het bootje vallen..dat is een (naar mijn weten) islamitische naam en past totaal niet bij de engelse namen die erboven staan..
Jay vind ik een leuke naam voor een jongen en voor een meid zou ik dan kiezen voor Fay deze vind ik het mooist uit jullie lijsje
Vind ook alleen Fay mooi en ben het verder met ElleNY eens. Ik neem aan dat je kindjes een kleurtje rijgen? Vind het persoonlijk echt vreemd namelijk als echt blonde kindjes jamilah ofzo heten, andersom trouwens ook. Een heel donker kindje dat Jens heet bij. Maar gelukkig mag iedereen dat toch zelf weten.