Hoi allen, ik heb van mijn gyn een staaltje met duomine (vitaminepillen) meegekregen. maar het valt me op dat ik de laatste dagen af en toe heeel misselijk word (zon 2 uur nadat ik het pilletje heb genomen) hebben jullie hier ervaringen mee? is het best om ze gewoon door te nemen of om ermee te stoppen. ik eet niet zoveel fruit en groenten dus vind het zelf wel nodig om die pilletjes in te nemen zodat ik toch een deel vitaminen binnenkrijg... moet pas over 3 weken naar de gyn!
Eet je voor of nadat je dat pilletje hebt genomen? Het schijnt dat een pil slecht kan vallen als je nog niet hebt gegeten
ik heb deze zwangerschap helemaal geen vitaminepillen kunnen verdragen... foliumzuur, en gravitamon alles maakt me enorm misselijk... kan dus goed zo zijn,... Groetjes Catheleine
Misschien idd overstappen op wat anders.. Ik heb van meer meiden gehoord dat ze misselijker werden van de foliumzuur tabletten...
ik neem de tablatten tussendoor zeg maar. eerst een boterham, dan het tabletje en dan weer een boterham... het is geen foliumzuur hoor het zijn allerlei vitamine.. A, B,C, weet ik veel welke nog maar het zijn er iig heel wat...
voor het slapen gaan mag ik ze zeker niet nemen. iin de bijsluiter staat dat ik het bij een hoofdmaaltijd moet nemen (ontbijt, middagmaal of avondmaal dus) vandaag niet misselijk geweest maar heb rond half 9 (normaal begint het tegen die tijd op te zetten) wel een koekje gegeten.. mss dat dat geholpen heeft
Misselijk van vitaminen? Ik slik 5 mg foliumzuur en ik ben deze zwangerschap net zo misselijk als bij mijn vorige en toen slikte ik slechts 5 mcg. Ik slik overigens gravitamon, dat is speciaal voor zwangeren. Ik zou de gyn even bellen en laten weten dat je er erg misselijk van word en of je gravitamon mag (wat geen probleem zal zijn, want het is vrij verkrijgbar).
Zit er veel ijzer in? Mijn gyn gaf aan dat je daar erg misselijk van kunt worden tijdens de zwangerschap.
Ik word altijd misselijk van vitaminepillen (ook zonder zwangerschap), maar nu heb ik er gevonden waar ik het niet bij heb: Davitamon. Ze hebben speciale voor zwangere vrouwen.
ik was ook misselijk .bij mij zaten er veel ijzer in en heb mijn vitamine veranderd, waar er minder ijzer inzit en nu ben ik niet meer misselijk. misschien van vitamine veranderen.
Ik nam ook duomine en werd er ook vreselijk misselijk van! Mijn gyn had me toen aangeraden om deze bij de avondmaaltijd te nemen (bij warm eten) en dit hielp bij mij gelukkig echt. Grtz