Nee toch? Wat denken jullie?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door SYRV, 21 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Hallo dames,

Ik wil graag even jullie mening horen. Ik heb ongeveer een jaar geleden mijn spiraaltje laten zetten. Heb tot nu toe er geen problemen mee gehad en voel me prima. Maar nu heb ik gisteravond ontzettend moeten overgeven, niks aan de hand zou je denken, iedereen is wel eens ziek. Maar ik heb de laatste tijd af en toe van die plopjes gevoeld, die je ook voelt een van de eerste keren dat je je kindje voelt bewegen. Ik stond er niet echt bij stil, en ging/ga ervan uit dat het mijn darmen zijn. Maar toch zit het me niet helemaal lekker. Stel je voor dat? Ik heb met een hele goede reden een spiraaltje genomen namelijk omdat ik nu geen kindje KAN krijgen, ik studeer, ben mama van een een zoontje van 1,5 en financieel zou het ook niet lukken.

Voor mijn eigen gemoedsrust ga ik maandag maar wel even testen en ga ik er van uit dat het negatief is. Maar toch ben ik bang dat ik wel zwanger ben helemaal als ik al die miljoenen verhalen lees op internet hoeveel vrouwen wel niet zwanger zijn geraakt door de mirena.

Wat denken jullie? De kans is er natuurlijk altijd, maar ik ben 2 week geleden nog ongesteld geweest, dus is een zwangerschap toch zo goed als uitgesloten?? Pff.. Maak me echt druk:(

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Heel moeilijk.. het is bijna onmogelijk.. maar de wonderen zijn de wereld niet uit. Ik zou als ik jou was, maandag meteen een test halen.

3. happymama

happymama Niet meer actief

ow spannend voor je !!! ik heb ook een spiraaltje gehad en vaak testen gedaan hahaha ik hoor ook van meer meiden dat ze dachten dat ze zwanger waren .
    t schijnt dus vaker vooor te komen dat mense zwangerschaps symptomen krijgen van een mirena spiraal , dit komt door de hormonen ....