Hier nog zo 1 die het helemaal zat is! Alles doet gewoon zeer! En ik ben al een week ontzettend chaggerijnig! Weet dat ik er vanuit moet gaan dat het nog zo lang duurt! Maar stiekem hoop ik dat het snel allemaal voorbij is. Zwanger zijn is echt heel leuk, maar ben het nu gewoon ff zat! *zucht*, de langste tijd hebben we gehad.. Liefs Kiss p.s. eigenlijk vind ik het aan de andere kant ook wel weer snel voorbij gaan. de eerste echo lijkt nog als de dag van gisteren!
je blijft op 71 weken meis hihih lol oh wat een nacht weer dames bah bah bah van 0.00/03.00 wakker geweest en maar pijntjes hebben kan me niet eens meer omdraaien zon zeer ik hoop dat ze snel komt maar verwacht het idd niet. ze hebben nu al een eigen wil hihih
hihih ow wat herkenbaar! meiden succes! er komt nog veel meer ellende! en ik liep nog wel in de hitte! was net een michelen pop! ( of hoe je dat ookschrijft hihi) de putten stonden uin mijn voeten! was het helemaal zat! De kleine de vk en ik hadden het gehad hahah de vk heeft me gestript met 38.2 dagen vanwege schommelende bloeddruk. en kans op zw vergifteging! maaar ow ow ow ow wat herkenbaar! meiden veel succes
Ik kan er helaas ook niets anders van maken, dan dat het allemaal nog een tandje erger word, ik ga nu de laatste 3 weken in en vanaf vorige week zit ik er helemaal doorheen. Het kindje groeit als kool en je buik gaat met de dag meer in de weg zitten en slapen wordt ook met de nacht erger Maar goed laten we niet vergeten dat er inmiddels ook al meer als 30 weken op zitten, dus die laatste weken moet ook gaan lukken.....? En laatst zei er iemand tegen mij, Om aan een bevalling toe te zijn, moet je het ook wel spugzat zijn want anders zou je het niet aan kunnen en ik denk dat daar een kern van waarheid in zit. Veel sterkte nog die laatste (zware) weekjes.