Kunnen jullie even meedenken aub?!

Discussie in 'De lounge' gestart door charity2010, 30 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Even jullie hulp nodig!

Ik zoek een tekst voor op mijn WWW maar ik kom niet verder dan een enkele zin. De tekst is voor iemand bedoeld en ik denk dat die persoon het zelf wel weet dat ik haar daar mee bedoel als ze het leest en ben benieuwd of ze hier op zal reageren (ze is sowieso wel iemand die zich snel aangesproken voelt en nu helemaal wel omdat ze zelf ook wel weet dat ze fout zit). Het gaat er om dat mensen zich zelf vrienden noemen en vervolgens niks laten horen als je ze nodig hebt. Ik wil er ook duidelijk mee maken dat ik zulke mensen niet nodig heb en mezelf wel heel goed red met mijn echte vrienden en natuurlijk mijn gezinnetje!

Wil hem graag in het engels heb tot nu toe dit: It's quite funny to see how people who call them self 'friends' and promise to always be there for you, not be there if you really need them.

Thnx voor het meedenken!

2. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Waarom zou je dit zo doen?
    Als ik er achter kom dat iemand zich altijd mijn vriend noemt en als puntje bij paaltje komt dit niet zo blijkt te zijn.
    Dan zou ik daar echt 0,0 energie meer in steken.

3. RianneF

RianneF Bekend lid

31 okt 2008
    712
    0
    0
    Vrienden staan altijd achter je, daarom zie je ze nooit. ;)

4. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    wat kinderachtig om zoiets via je www wil zeggen en dan lekker de hele wereld mee te laten lezen dat je pissig bent op iemand.

kun je haar niet gewoon bellen en zeggen dat je het jammer vind dat ze er niet voor je kan zijn

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Gewoon van je hyves verwijderen?

6. Bri

Bri Niet meer actief

Ik ben het ermee eens dat dit niet de beste manier is om hiermee om te gaan, maar oke, daar vroeg je niet om.

Het stukje na de laatste komma klopt niet. Daar moet iets staan als 'aren't there when you really need them'.

7. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Is dit wel de beste manier om een reactie te ontlokken?? En ik zou geen energie aan dat soort mensen verspillen...ik zou dat soort mensen uit mijn hyves lijst gooien als je er toch geen goed gevoel bij hebt wat heb je er dan aan....

Lekker de enrgie in je gezinnetje steken en niet in dit soort mensen die geen aanvulling zijn op je leven!!

Succes meis!!
    En lekker genieten van de dingen die echt belangrijk zijn;):D

Liefs Pien

8. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    zo had ik ook ooit een hele goede vriendin die me bedonderde en me daardoor enorm teleurstelde en pijn deed.
    Ik heb haar rechtstreeks een brief geschreven (nadat het me niet lukte haar persoonlijk rechtstreeks te spreken. -dit had mijn eerste voorkeur) maar nogmaals, via een aantal zinnen via WWW
    (ik weet eigenlijk ook niet wat je met WWW bedoelt, zie het wel vaker staan maar ken het niet:)) zou ik niet doen.
    Ga recht op haar af, das wel zo eerlijk toch

9. Jel

Jel Niet meer actief

Ik zou dit ook niet in je www zetten. Dan lok je ook reacties uit dat mensen bijvoorbeeld gaan vragen: "Waar gaat dit over?" En wat geef jij dan voor reactie terug? Ik vind het zelf erg sneaky als je het zo wil duidelijk maken aan die vriendin.

Waarom zeg je het haar niet gewoon, of anders in een mailtje, dat je het niet fijn vind zoals ze met je omgaat?

10. ladyjade

ladyjade Actief lid

24 jun 2011
    199
    0
    0
    Laat het gewoon zijn!
    De wereld loopt helaas vol met schijnheilige mensen, en mensen waarvan je denkt dat ze vrienden zijn.
    Ik weet hoe graag je haar op zo een manier zou willen raken, maar
    uiteindelijk blijf je uw energie erin steken.
    Schrijf wat je wilt schrijven, maar laat het dan los.
    Iedereen zal wel mensen kunnen aanduiden waarvan ze dachten 'dat is nou een vriendin' maar die persoon zal dat ook kunnen van iemand anders hoor!
    Is het belangrijk? Wil je haar niet meer in uw leven? prima, laat het los.
    Anders besef dat het mss haar bedoeling niet is geweest, of dat ze ook problemen heeft waarvan je geen weet hebt.
    Natuurlijk heb ik geen idee over wat het juist gaat.

11. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

negeren en links laten liggen meid! zonde van alle energie

12. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    je hebt pb ;)

13. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    vind je dat nou ECHT nodig? volgens mij kan je het beter face to face zeggen want dit is wel heel kinderachtig gedoe.

maar goed:
    It's quite peculiar how people who call them selves 'a friend' and promises always to be there for you, aren't there if you really need their help.

ik heb het idee dat de zin zo wat lekkerder loopt.

14. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Aparte actie...

15. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Het gaat er niet om of dit nu wel of niet de juiste manier is om iets duidelijk te maken, daar heb ik zo mijn redenen voor dat ik het op deze manier doe.. Maar dat is niet van belang nu. Had alleen even iemand nodig die mee wou denken :).

16. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Oh ja haha! Dit heeft iemand 2 weken geleden ook speciaal voor mij gedaan, ik moest het via via horen. Ik heb me werkelijk verbaasd over het feit dat ze een hele WWW over mij maakt, maar ik ben er nog steeds niet achter wat ze er mee wilde bereiken. Al heb ik m'n vermoedens, want ik ben door haar geblokkeerd en hoorde dat ze in die WWW veel medelijden heeft gekregen.

Mijn meedenken bestaat dus uit het advies: verlaag je niet tot dat soort kinderlijke acties.

17. Bri

Bri Niet meer actief

Je zou haar ook een individueel berichtje met die tekst kunnen sturen, als je het haar graag op die manier wilt laten weten.
    Het in een www zetten, waarmee je laat weten dat je haar tegenover ál je vrienden en kennissen te kakken wilt zetten, is niet zo heel erg wijs.

18. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    We denken wel met je mee, maar niet op de manier zoals je zou willen.
    Het is wel allemaal goed bedoeld, maar om mee te denken voor zinnetjes, terwijl men het niet eens is hoe het gebruikt gaat worden, ja das moeilijk.
    We hopen je te helpen om je op een ander manier van benaderen te adviseren. In ieder geval succes en sterkte met alles. Vrienden verliezen doet zeer maar die pijn gaat ooit wel weer over. ;)

19. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Dit ook ja. Doe het dan maar persoonlijk. Ik zou echt heel raar staan te kijken als een vriendin van mij zo'n tekst in haar WWW had staan, wat wil je er mee bereiken behalve aandacht trekken en zieltjes winnen?
    En daarbij vind ik het ook heel oneerlijk, je zet inderdaad iemand ongevraagd en publiekelijk te kakken. Zo voelde ik me toen ook, maar dat zal ook ongetwijfeld haar bedoeling zijn geweest.

Sorry, ik heb dus geen passende tekst voor je, behalve: let it go. Wel in het Engels, dat dan weer wel ;)

20. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Amen! :D

Deel Deze Pagina