Pff heb ik weer.....

Discussie in 'De lounge' gestart door Troelala21, 30 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diesel1984

3 jan 2011
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eigenlijk altijd als ik iets heb opgezegd krijg ik een brief terug met jammer dat u hebt opgezegd etc etc.

Deze bewaar ik dan altijd zodat ik altijd kan aantonen dat ik opgezegd heb.

Weet dat je er nou niet zoveel mee opschiet maar wel een tip voor de volgende keer.

De brief die ik zelf schrijf kopieer ik trouwens ook altijd ff voor mezelf.

2. Jel

Jel Niet meer actief

Je kunt beter bellen om het op te zeggen. Dan veranderen ze het ter plekke in de pc.

3. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Die zit er helaas niet tussen. Wel de flair maar dan ben ik 120 euro kwijt :$

4. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    kan niet overal geloof ik?

5. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    pff wat een geld zeg... :$

6. Jel

Jel Niet meer actief

Dat heb ik toen wel gedaan bij Sanoma. Later kreeg ik als bevestiging nog een brief er achteraan.

7. Troelala21

dit gaat via zester, er zitten niet eens zoveel leuke bladen tussen, en wat wel leuk is kost grof geld.....grrrr wat baal ik hier van. Waarom heb ik het niet gewoon gebeld!!

8. Troelala21

ouders van nu is meer voor zwanger en baby, die heb ik hier op dit moment niet haha....knippie lijkt me heel leuk maar ja zolang ik niet met me naaimachine overweg kan heb ik hier ook niet veel aan.
    Kek mama lijkt me ook niet zoveel aan, dus ik weet het ff niet meer.....

9. veroon

veroon Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.055
    0
    0
    almere
    groter groeien lijkt me ook wel leuk

10. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

groter groeien is wel een leuk blad

11. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.026
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Dat is typisch Sanoma, die ontvangen zogenaamd nooit een normale brief.

Ik heb hetzelfde gehad toen ik een abonnement had op de Viva, ook op tijd schriftelijk opgezegd en zogenaamd niet aangekomen. Tegenwoordig reken ik de kosten van een aangetekende brief bij de abonnementsprijs, ze weten daar precies hoever ze kunnen gaan.

12. Troelala21

Ik kan er helaas nu niks aan veranderen alleen een goedkoper abonnement nemen. Goeie les voor de volgende keer!

13. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Dat is balen, maar als jij zeker weet dat je die brief hebt verstuurd zou ik voet bij stuk houden en niet betalen voor een nieuw jaar. Of heb je nu toch al betaald voor komend jaar?

Ik heb ongeveer hetzelfde gehad zo'n 2 jaar geleden.
    Ik had een half jaar abonnement en bij het afsluiten werd er gezegd dat het automatisch zou stoppen na die 6 maanden. Werd er na die 6 maanden ineens geld afgeschreven voor een jaar abonnement.
    Ik heb het geld terug laten storten en hen gebeld waarom.
    Ik heb 2 brieven gekregen met dat ik het abonneemensgeld moest betalen. Daarna nog een brief over incassobureau/deurwaarder ontvangen, maar ik heb nergens op gereageerd. Nooit meer wat van gehoord.

14. Troelala21

ik heb nog niks betaald en ze kunnen ook niets van me rekening afhalen nu. Ze hebben me wel een aanbieding gestuurd in plaats van 64,00 voor 13 nummers van kinderen, mag ik nu 13 nummers voor 37,50. Dat is al weer een heel verschil!! Vind het blad heel leuk, maar 64 vond ik gewoon echt van het zotte. Dus ben nu nog even aan het denken of ik het blad nu neem voor 37,50 of dat ik gewoon voet bij stuk hou....

15. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    heb je hem gekocht bij tijdschrift.nl? dit zijn hun AG:

6. Opzegging van het abonnement

Om een abonnement te beƫindigen, dient de abonnee minimaal zes weken voor afloop van de periode waarvoor betaald is, een bericht te sturen aan Sanoma. Dit kan telefonisch, schriftelijk en met dit opzegformulier. Informatie over de looptijd van uw abonnement kan bij de klantenservice van Sanoma worden opgevraagd via post, telefoon en dit formulier. De contactgegevens zijn vermeld in het colofon van het tijdschrift.

Hier staat niet dat je van hen een bevestiging moet ontvangen. op tros radar kun je ook verschillende soortgelijke ervaringen vinden.

Deel Deze Pagina