Hoi meiden, Wij zitten in een IVF traject. De verse terugplaatsing is helaas niet gelukt. Na een rustmaand wordt in deze natuurlijke cyclus onze eskimo teruggeplaatst. In de ruststand alvast met ovulatie testen mijn Lh piek opgezocht. Deze was CD 11 cyclus duurde 25 dagen. Ik zit vandaag op dag 5 en dacht laat ik alvast beginnen. Clearblue gedaan en daar een mooie smiley. Dus voor de zekerheid een sensitest en deze is ook positief... Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb al contact gehad met het ziekenhuis en moet morgen nogmaals testen en morgenmiddag komen voor een echo..
Dat is heel snel! Ik zou voor de zekerheid (toch) nog een zwangerschapstest doen, omdat een ovulatietest daar ook op kan reageren. En als die negatief is, dan heb je misschien een heel snel ei?
Bedankt voor je reactie. Een natuurlijke zwangerschap is uitgesloten. Ik gok ook op snel ei. Heel vreemd. Misschien is mijn lijf toch een beetje van slag door de punctie en medicatie.
Met de term 'mislukte terugplaatsing' ging ik er vanuit dat er wel een terugplaatsing was, maar dat deze niet is blijven plakken. Bedoelde je dat ook, of is er helemaal geen terugplaatsing geweest? Als er wel een terugplaatsing heeft plaatsgevonden, zou ik toch even testen. Zo niet en er inderdaad geen natuurlijke kans is, dan zal het wel het snelle ei zijn. Je cyclus kan door medicatie best van slag zijn inderdaad.
Wellicht heb jij erg verhoogd lh rond je nod. Dat zou de test kunnen verklaren. Of anders idd een zeer rap ei Ben je bekend met een eisprong romd dag 6-7 en een cyclus van ca 20 dagen?
Terugplaatsing was 2 cycli terug en dan vorige maand geen behandeling gehad (rustmaand). En dan krijgt ze deze cycli een cryo geplaatst. Zo lees ik het
Dit klopt inderdaad ik ben na de terugplaatsing ongesteld geworden en ik ben toen een rustmaand ingegaan. Omdat ik in die maand een wijnproeverij had staan zelf voor de zekerheid nog getest en die was blanco. Ik heb jaren geleden een keer een cyclus van 21 dagen gehad. Laatste jaar zit ik op 25 a 27 dagen. Bedankt voor het meedenken. Ik ben blij dat ze even met de echo willen kijken morgen. Ik zou het zonde vinden om een terugplaatsing te doen terwijl mijn baarmoederslijmvlies nog te dun is
Ja dat zou ik zonde vinden. Mocht er een terugplaatsing komen kan mijn man er helaas niet bij zijn. Dit snelle ei gooit de 'planning' een beetje in war
Nog even een vraagje over de Clearblue. Als ik morgenochtend opnieuw test krijg ik dan standaard weer zo'n smiley of kan deze ook ineens negatief zijn. Ik dacht me te herinneren gelezen te hebben dat de CB positief blijft geven, als hij positief geweest is.
Heb je de paarse of de roze versie? Ik heb de paarse clear blue in het verleden gebruikt en die bleef 48 uur lang non-stop een smiley geven. Vandaar dat ik zelf naast de clear blue ook altijd nog met goedkope easy@home dipstickjes testte om te kijken of het nog verder opliep en wanneer het weer afliep. Of de roze cb ditzelfde doet weet ik niet, die heb ik zelf nooit gebruikt
Luteale fase kan ook langer zijn dan 14 dagen. Het zou ook nog 16 dagen kunnen zijn. Blijft wel dat het inderdaad een snelle ei is. Benieuwd naar de echo van TO en of de ovulatie misschien wel na 48 uur (72 uur heb ik weleens gelezen) springt. Ook dat schijnt voor te komen.
Klopt idd, maar ze gaf aan de vorige keer een lh piek te hebben op cd 11 met een cyclusdur van 25 dagen. Dus een lf van 12-13 dagen. Vandaar dat ik nu niet uitging van een lf van 16 dagen
Bedankt voor het mee denken. Ik test morgen nog een keer en dan de echo in de middag. Ik hoop dat de terugplaatsing wel door kan gaan.
De test was negatief. Op de echo dacht ze te zien dat het ei gesprongen is. Dus ik ga woensdag voor een terugplaatsing. Baarmoederslijmvlies was mooi opgebouwd. Spannend weer