In april gaan we een weekje op vakantie en helaas verwacht ik net die week ongesteld te worden. En dat wil ik natuurlijk niet!!! Ik gebruik geen anticonceptie dus daarmee kan ik niets regelen. Ik heb weleens gehoord dat het mogelijk is om één keer je menstruatie over te slaan dus mijn vraag is: hoe? En is dat een beetje een betrouwbare manier of loop ik alsnog de kans om ongesteld te worden? alvast bedankt! liefs Lara
Ben je aan de pil? Je zou een stopweek kunnen overslaan. Doe ik regelmatig en heb nooit doorbraakbloedingen.
Volgens mij kun je geen menstruatie overslaan als je de pil niet slikt. Als je die doorslikt sla je een keer over maar zonder pil... Liefs mij
ik zou het eens navragen bij je ha dacht dat ik een paar jaar geleden bij de apotheek hier folders over zag staan menstruatie uitstellen met en zonder anticonceptie...mss daar ff navraag doen... succes
Een vriendinnetje van mij deed dit altijd als zij op vakantie ging, ze ging dan naar de huisarts en kreeg pillen waarmee je het kunt uitstellen... het is dus wel mogelijk
Met Primolut kan je je menstruatie 14 dagen uitstellen. Ik heb dat ook wel eens gedaan tijdens mijn vakantie toen ik nog geen pil slikte. Bij mij werkte het prima, je kan het gewoon op doktersrecept krijgen
Ik heb dat vroeger ook wel eens gedaan, toen ik nog niet aan de pil was. Is inderdaad een pil voor, via de ha, die je voor je vakantie moet beginnen te slikken en dan na je vakantie stoppen en dan wordt je weer ongesteld. Geen idee hoe t heette, maar dat weet je ha vast wel!
ik heb dat vroeger inderdaad ook gedaan, op werkweek geloof ik, toen ik 15 of 16 was en nog niet aan de pil was.
Ik gebruik geen anticonceptie dus daarmee kan ik niets regelen. tja, dat was ook mijn gedachte, gewoon doorslikken die hap. maarja als je al niks slikt, houdt het op...
mmm nee nog nooit van gehoord zonder de pil of nuva-ring , daar kan je het mee uitstellen, anders gewoon goed pijn stillers mee en goed tampons en maand verband mee en niets van aantrekken en genieten
Ja hoor er bestaan pilletjes waarmee je je menstruatie kunt uitstellen. Dat heb ik zelf vroeger ook een keer gedaan toen ik op vakantie ging en niet aan de pil was. Dat schreef de huisarts mij voor. Dus ik zou gewoon even naar de assistente van de dokter bellen en dan hoor je wel wat je er voor kunt doen..... S6.