pff hoe lang nog

Discussion in 'De bevalling' started by leutjj, Aug 18, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. leutjj

leutjj Niet meer actief

Net weer vk geweest omdat toch steeds weeen om de 5min. Inwendig gekeken met camera, baarmoedermond was nog 3cm, vliezen horen recht te zijn maar is gebogen. Met ziekenhuis overlegd want ze vertrouwen het niet. Wss vroeggeboorte.
    Ziekenhuis is vol dus daar niet heen, werd anders terug gestuurd. Of ver weg na ziekenhuis. (morgen al afspraak in ziekenhuis). Instructies me gekregen en nu afwachten. Zou het wel of niet door zetten. Ben morgen 36 week en 5 dagen zwanger.
    Wie heeft het mee gemaakt en tips?
    Hoe lang van voorweeen na echte weren?

2. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

Sep 26, 2012
    1,184
    0
    0
    Vroeggeboorte is t niet echt meer met jou termijn meis! Vanaf 37 weken mag je gewoon thuis bevallen!

Bedoel je met bm-mond 3 cm, ontsluiting van 3 cm, of nog 3 cm lang??
    Ik snap dat je er onzeker van wordt, maar als de beeb nu komt (en verder gezond is natuurlijk) is er geen reden tot grote paniek! Als er die wel was, had je nu al lang in t zkh gelegen hoor meis, ze nemen geen risico's!

Edit: voorweeën kun je helaas 5 weken lang hebben... Hier begint t nu, soms een uur lang, soms 2 uur lang... Een warme douche helpt voor mij heel goed!

3. leutjj

leutjj Niet meer actief

Bedoel de baarmoederhals, net weer voor controle geweest. Nu is het 2cm. Hij zei nu afwachten wanneer het komt (of moet nog afzakken wat ik zelf niet denk want gaat al 3dagen zo door). Ze willen nog niks ondernemen omdat ik nog net geen 37 week ben, ze vonden het beetje lastig. Als het niet overgaat moet ik weer bellen en anders volgende week heen.
    Moet ik nu rustig aan blijven doen? (kan ook niet veel anders, maar brengt het anders wel op gang?)

Share This Page