wanneer pijn weg en ongesteld?

Discussie in 'Miskraam' gestart door jt82, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    heb vorige week mijn laatse bloeding gehad (nu maandag dus 2wkn terug al weer)
    had een bloeding van 2x een avond en die laatse ochtend een bloed stolsel
    een echo gehad met 5w 6d en was toen alles al verloren

na mijn bloeding veel pijn gekregen in mijn benen (dus niet tijdens,daar had ik geen last van..)en onderrug en steekjes in mn liezen en steken af en toe in mn zij(achter)
    gister de vk weer gesproken die zegt dat dat op zich best kan maar wel in de gaten moet houden mocht ik het echt niet vertouwen

heb mn urine ook al laten testen op blaasontsteking maar dat was ook in orde

nou konden het nog de hormonen zijn (nu nog?.....) maar heb zojuist weer heel veel bruin verlies echt met slijm draden en al... (sorry)en de pijn in mn benen trek ik haast niet....kan dit al een aankomende ongi zijn?dat is te snel toch....of toch nog nasleep....

ben het zo zat, is emotioneel al zwaar maar wil het zo graag laten rusten maar dat gaat zo niet.....

iemand ervaring hiermee???

2. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Allereerst heel veel sterkte! HcG kan nog een tijd in het lichaam zitten na een vmk, dat verschilt per persoon dus het kan idd dat zijn. Of toch een naderende ongi, ik ben momenteel voor het eerst ongi na mijn vmk en ben nog nooit zo erg ongi geweest. Ook de krampen die vooraf had waren niet normaal. Die begonnen bij mij al bijna een week van te voren. Maar hou het in de gaten, want voor hetzelfde geld ben je toch niet helemaal schoon van binnen. Dus bij twijfel evt de hap bellen. Nogmaals sterkte!

3. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.059
    1.291
    113
    Nederland
    Zoals Wen zegt; hou het in de gaten.
    Ik kreeg twee dagen na de miskraam een telefoontje van mn a.s. verloskundige en die wilde dat ik persee een echo liet maken in 't ziekenhuis of alles al weg was.

Ik kon die zelfde dag nog naar 't ziekenhuis voor een echo en alles was schoon. Er was alleen nog wat verdikt slijmvlies te zien. Mn HCG zat ook al 10.5, daar was ik ook erg blij mee.
    Toch werd me gezegd, mocht 't bloeden niet na 7 dagen over zijn, dan moest ik per direct terug komen ook als ik andere verschijnselen er bij kreeg.
    Ik wil je niet ongerust maken, want een MK is al erg genoeg, maar hou het voor jezelf in de gaten!

Sterkte!

4. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Klinkt als: je lichaam wil per se nog iets opruimen. Ik heb 5! dagen met been en rug weeen gelopen en werd helemal gek van de pijn. Ik zou gewoon je verloskundige/gyn bellen voor een echo. Dit kan toch niet...

5. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    heb jullie adviezen niet meer kunnen lezen,had de zondag tochmaar huisrts gebeld want mijn pijn was niet meer te houden en had een kleine bloeding,
    en een uur later lag ik al aan een infuus in t ziekenhuis!bleek ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te hebben!!!!
    ben geopereerd en mn linker eileider kon niet gespaard worden!
    heb ongeloofelijk veel pijn gehad en ben nu nog pas aan het hestellen kan net pas wer beetje zelf wat doen al kost m dat lichamelijk alle moeite!
    gelukig heb ik net op tijd nog gebeld maar ben aardig getraumaiseerd

6. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Wow jeetje, sterkte meis, weet verder niet wat ik moet zeggen...

Deel Deze Pagina