Vanaf wanneer voelde je de hik ongeveer? Ik denk wel steeds dat ik het voel, maar ik dat is dan een keer of 6 en naar mijn idee te snel achter elkaar. Ik ben erg benieuwd
Ben ook benieuwd naar de antwoorden! Voel de kleine al vanaf 16 w en 4 dagen maar heb de hik nog niet kunnen ontdekken, lijkt me zo grappig!
Ja inderdaad, ik voelde de kleine voor het eerst met 15w en 6 dagen. Dus ben ook erg benieuwd. Waarschijnlijk zal jij LOKI09 het eerder voelen dan ik
Ik voelde de kleine ook al heel vroeg vanaf een weekje of 15 echt goed. Maar de hik heb ik nog nooit gevoelt hoor, het schijnt dat de ene baby het meer heeft dan de ander ook. De een heeft het heel vaak en de ander zelden.
ik voelde het het eerst rond 24 weken, en toen inderdaad maar heel eventjes elke keer (keer of 4 achter elkaar) terwijl het nu wel een kwartier achtereen kan zijn.
ik voelde het vanaf een week op 28/29....gaat inderdaad vrij snel achter elkaar... bijna iedere dag wel ene hik aanval... heb altijd zo'n medelijden met hem....hihihi...
Ik voelde het ongeveer vanaf de 28 weken.. Inderdaad een heel apart gevoel, dat ik eerst dacht van wat is dit?? En toen het zo regelmatig was moest het wel de hik zijn..