Traphekjes zijn toch zinloos?

Discussion in 'De lounge' started by Shaddixxx, Jun 23, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ik word om 10 uur, heeeerlijk uitgeslapen, wakker. Verbaas me er al over dat het nog zo stil is, maar dan hoor ik dat Damien al beneden is. Hij is heel hard aan het lachen, de poezen hoor ik heen en weer rennen, dus waarschijnlijk heeft Deem weer een kattenspeeltje gepakt en zijn ze daarmee aan het spelen.

Ik sta op, kleed me aan, omdat ik Damien zo hoor lachen denk ik dat ik de was nog wel eventjes kan doen, heb ik dat ook maar weer gehad.

Om kwart over 10 loop ik naar beneden, Damien ligt nog steeds hélemaal dubbel, maar kijkt net zo geschrokken als ik, als ik de deur open doe. M'n mond valt serieus open van verbazing. M'n zoon heeft al héél veel gesloopt en al héél veel keren een ontzettende troep gemaakt, maar dit slaat echt alles.

De inhoud van de zak kattengrit die we DINSDAG hebben gekocht, en dus pas 2 keer gebruikt hebben, ligt door de héle woonkamer heen. Hij heeft echt geen stúkje overgeslagen. De kussens zijn van de bank gehaald, hij heeft een heel parkour neergelegd om te 'splingen'. De voerbakken van de kat heeft ie in de prullenbak gegooid, en een aantal tijdschriften zijn veranderd in confetti.

De woonkamer is veranderd in een kattenbak, en daar hebben de katten uitvoerig gebruik van gemaakt.

Als ik een béétje ben bekomen van de schok zet ik Damien op de gang en begin met opruimen. Een úúr ben ik bezig geweest met stofzuigen. Om de behoeftes van de katten heen, dus. Toen ik klaar was kwam Damien bij me zitten. 'Mama kjoele?'. Tuurlijk mag je met mama kroelen. 'Waarom heb je dat nou gedaan Damien?', vraag ik 'm. 'Ja, heel vies he? Gjoooote kattebak.'. Inderdaad, groooote kattenbak ;). Hij kijkt me heel onschuldig aan. 'Mama, nogge keeh?'.

Wat heb je nou aan traphekjes als je kind zelf al heel goed trap kan lopen, en er beneden niets staat wat gevaarlijk voor 'm is? Inmiddels weet ik het antwoord op die vraag :D

2. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    HAAL EVEN DIEP ADEM, ......... haha sorry dit is zo herkenbaar alleen dan met een hele stapel folders :):)

ik denk dat die kattegrit voortaan ergens anders staat :):)

3. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    3,313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Haha ik moet er stiekem wel om lachen hoor, vooral om de opmerking: 'Mama, nogge keeh?'..

Dus jij gaat vanmiddag traphekjes plaatsen? ;)

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hahahahah! Geweldig verhaal en heerlijk beschreven! Dank je wel.. ik heb weer even gelachen!

Ach, traphekjes zijn handig zolang je kind ze niet kan open maken.. Kick kan dat al een maand of 7 (hij moet nog 3 worden)... bij ons zitten ze er in voor de jongste en voor de nacht om te voorkomen dat Kick gaat slaapwandelen (en dan even niet meer weet hoe je moet traplopen!)

5. Jade86

Jade86 Bekend lid

Ik kan er niks aan doen maar ik moet er toch om lachen. Ik begrijp wel dat je je rotschrikt als je een superkattenbak ontdekt in je woonkamer.
    Maar die reactie van je zoontje als jij vraagt 'waarom heb je dat nou gedaan?'
    'Ja, heel vies he? Gjoooote kattebak.' geweldige reactie! Wat een boefje!
    Snap heel goed dat je nu traphekjes gaat plaatsen.

6. tulip

tulip Niet meer actief

sorry, ik moest ook wel even lachen toen ik je verhaal las. Maar wel creatief allemaal van hem.

Gelukkig is die van ons nog niet zo wijs, maar die laat ons helaas ook niet tot 10 uur uitslapen;)

7. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

o o haha heel bekenbaar hihi
    achteraf lig ik dan toch wel weer in een deuk haha maar als je net begonnen bent dan moet je echt even tot 10 tellen hihi
    dat was wel een hele grote kattenbak ineens hihi

8. joanita

joanita Fanatiek lid

Oct 7, 2008
    2,027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    oww sorry maar lig helemaal dubbel.. Geweldig.. sorry geweldig geschreven echt waar!!!

hoop dat die het nu niet meer doet!!!

9. Ik kan er nu ook wel om lachen hoor.. Wat een chaos zeg. Op de foto's valt het nog wel mee, maar als je de hele woonkamer zag :$ Ik heb het gefilmd, vroeg 'm of ie ook alles weer netjes op ging ruimen.. Zegt ie heel verontwaardigd 'Neeeeee ;)'...

10. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik heb heel lang traphekjes gehad zeker een jaar of 8/9 ( en nu dus weer) omdat ik toen 2 kindjes had en een overloop waar de deuren op uit kwamen en de douche precies tegenover het trapgat stond.(verzonnen door een man zeker??) en 2 kinderen dat vraagt soms om druk doen en mekaar duwen om eerst te zijn in de badkamer en ik had er niet aan moeten denken dat er 1 beneden lag. ze wisten uiteraard prima hoe hij open moest.

ik had het tafereel nog weleens willen zien bij jou beneden.

11. bloem24

bloem24 Actief lid

Mar 13, 2009
    365
    0
    16
    haarlem
    Sorry hoor, maar ook ik lag hier gevouwen bij het lezen! Wat een boeffie hahah.
    Ik hoop dat ie het niet meer doet, maar het feit dat ie zo'n een lol ook had geweldig :D!

12. Foxter

Foxter Niet meer actief

hahaha wat een boef!
    Wij hebben traphekjes van de ikea, soms krijgen volwassen die niet eens open, ik denk dat mn dochter er ook nog lang mee doet :) Hier zijn ze er ook alleen nog omdat ik het eng vind als ze alleen beneden is, we hebben 3 honden.

13. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    whahahahahahahaahhaahahaahah *sorry!!*
    Gelukkig hier wel meteen traphekje erin gehangen, zou dit niet willen aantreffen hoor:p
    Wat een boefje!

14. Djamila

Djamila Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,221
    3
    0
    Hahhaha, hier moet ike cht om lachen en dan vooral de reactie van je zoontje. Lekker onschuldig.

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Tjah, daar kon je op wachten.
    Dat je de was nog hebt gedaan eerst...ik zou toch eerst (eventueel stiekem) gaan kijken.

Hier een traphekje, maarja, Ruben weet hoe hij open moet.
    Hij is wel eens naar beneden gegaan om te plassen/wat te drinken.
    Gelukkig niets van deze geintjes ;)

16. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,264
    6,789
    113
    O geweldig. ( als het bij een ander is)

Gelukkig gaat Isabella nooit alleen naar beneden.

17. Jenala

Jenala Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    1,906
    60
    48
    O geweldig! Ik heb helemaal in een deuk gelegen:D. Maar gelukkig heb je wel lekker uit kunnen slapen;)

18. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,803
    4,187
    113
    Ben ik de enigste hier dan die het raar vind dat een kind van 2 al uit bed is en zijn eigen gang gaat terwijl mama tot 10 uur blijft liggen?
    Totdat mijn kids een jaar of 4/5 zijn staat of mama of papa gewoon met ze op.....
    Maar anyway, succes met opruimen

19. Gravid

Gravid Niet meer actief

Sidmick: TS dacht waarschijnlijk dat hij nog sliep?

20. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Als mijn zoontje wakker zou worden en heel stil zou doen en naar beneden zou gaan terwijl ik lig te slapen kan het toch zijn dat je niks doorhebt?
    Hij heeft mama niet wakker gemaakt of ze heeft hem niet gehoord dus heerlijk juist als je lekker kan uitslapen ;)

Share This Page