Beste dames, Ik heb nogal een rare cyclus waarin ik zelf niet eens overtuigd ben dat ik een eisprong heb gehad. Mijn ovulatietesten knalde wel echt, maar temperatuur stijgde niet overtuigend. Als ei wel gesprongen is zit ik nu op 16 a 17 dpo. Toch maar testje gedaan vrijdag zwanger & kids dipstick, vandaag KV en zowaar er staat een streepje? Is dat niet veel te laat? Overigs testte ik bij dochter ook pas 15 dpo positief. Ik snap er in ieder geval echt houta van, was eigenlijk overtuigd dat het een lange eiloze cyclus zou worden...... Argh dus!!
ik zie hem op de dipstick duidrlijker dan op de kv. heb je je templijst ergens staan dat ik kan meekijken? zou het kunnen zijn dat je nu pas je ei hebt en de testen daar op reageren? (posi ovu is geen garantie voor het daadwerkelijk springen van ei)
Jazeker heb ik een kaartje! Ik heb inderdaad wel eerder een positieve ovulatietest gehad zonder dat hij sprong. Nu is mijn ovulatietest zo... Dat is nog niet positief al de hele week is hij zo
Het enige wat ik nog kan bedenken is dat hij cd 20 is gesprongen, maar toen was ovulatietest echt negatief.
Ik lijk wel heel licht een streepje te zien.. Misschien stond je ei heel lang klaar en is gewoon later gesprongen.. Geen idee of het kan maar het lijkt haast wel zo
ik zie ook streepjes hoor mamalap op je zwangerschapstesten! ik zou overmorgen nog eens testen .. en anders misschien een bloedtest vragen? zucht.. ik wordt ook gek van mij temp.. kom op eisprong! maar goed daar hebben we het over in een ander topic he
Dank je wel dames voor het kijken. Ik blijf nog sceptisch, maar vind het apart zo'n duidelijk streepje. In het echt wel even breed en roze. 2 dagen wachten kan ik niet, morgen weer.
Ik denk toch echt dat je ei de 19/20 is gesprongen en dan zit je nu pas op 10dpo dus dat lijkt mij een goed vooruitzicht en waarschijnlijk rond de 29ste innestelingsdipje dus je temp gaat denk ik vanaf nu doorstijgen. Xxx joyce ben benieuwd.
Wat jij zegt kan inderdaad heel goed Joyce! dan is zo'n licht streepje ook helemaal niet gek voor 10 dpo!!! spannend hoor mamalap...
Ik denk wel dat er iets gebeurt is hoor! Dat is echt een positieve test in mijn ogen, en het zou idd logisch zijn als je ei dus later was. Spannend!
Nou dames vandaag zo goed als omo wit (misschien een tuurstreepje, niet op foto vast te leggen). Ik ben bang dat ik slachtoffer ben geworden van een valse test. Dat neemt niet weg dat mijn cyclus nog steeds raar is! Gelukkig ben ik gezegend met een engelengeduld (niet dus) en een flinke dosis humor. Waarschijnlijk als mijn temperatuur zo blijft doe ik nog wel een test, later deze week. Mocht daar een positieve ontwikkeling uitkomen, horen jullie dat als eerste! Super bedankt voor meedenken en kijken!!!!
Ik zie in je onderschrift dat je cyclussen hebt van 22 tot 77 dagen. Kan zijn dat je geen goede eisprongen hebt met zulke onregelmatige cyclussen. Mede gezien je wisselvallige cyclussen vind ik deze cyclus gezien jouw rijtje dus niet raar. Desondanks zie ik wel een licht tweede streepje op je zwangerschapstest. Zou over een paar dagen nog eens testen, desnoods met CB Digitaal. Lees net dat je negatief getest hebt. Anders misschien toch je huisarts om advies vragen, temeer je onregelmatige cyclussen.