Eeeehhhhmmm, dit is gewoon een positieve test. Zo zagen mijn testen van de Action er ook uit en zie onderschrift Die dingen zijn gewoon scheef. Ik zeg: Van harte!
Ja overduidelijk zwanger hoor! Ik had ook precies zo'n streepje. Daarna nog een cb digitale gedaan met weken indicatie en gaf ook gelijk zwanger 1-2 aan☺
Soms zitten die strips een beetje scheef erin, ik had dit ook met een kv2v5 test, de teststreep stond in het midden en de controlestreep helemaal links. Heb even een fototje erbij gedaan, als deze test ook 2 vakjes had gehad had hij er ook heel raar uitgezien
Haha die testen zijn bijna altijd scheef!! Ik zeg positief... Ik vind t wel hele goede testen en bij mij was ie iok niet gelijk knal! Ben nu toch 19 weken morgen
Een streep is een streep... Ver naar links of niet. Als je niet zwanger was stond er geen streep. Proficiat!
Oehhhhh iedereen zo nieuwsgierig....laat je nog even iets weten vandaag??? Ben erg benieuwd...hoewel ik eig niet twijfel
Nee omo wit... heel vreemd maar had er al niet veel vertrouwen in...nu maar wachten op ongi en op naar de volgende ronde!
Waar zie je de streep precies? De huls heb ik niet meer... ik lijk ook vaag iets te zien maar op nod zou hij toch duidelijk moeten zijn?
Ze waren bij mij wel betrouwbaar heb je twee keer zelfde moment van de dag getest bij mij maakt ochtend en avond in het begin groot verschil ochtend was bij mij veel lichter dan avond