pff ik voel me soms zooo niet zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kleintjee, 29 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintjee

kleintjee Actief lid

9 okt 2014
    317
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik kan haast niet wachten tot ik dat voel hihi
    Speciaal zeg..

2. Medith

Medith Actief lid

15 jan 2014
    292
    5
    18
    Ik begrijp het, ik had ook geen klachten, bij alle drie mijn zwangerschappen niet. Het was dat ik een positieve test had gezien, anders had ik echt niet geweten dat ik zwanger was. Zelfs toen ik mijn intake bij de vk had (in wk 9 geloof ik) had ik het gevoel dat ik de boel aan het flashen was haha! Was ook opgelucht bij de echo dat er echt iets te zien was :D

3. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    haha prachtig!
    ik ken het gevoel!
    dat je daar op die bank ligt haha

4. kleintjee

kleintjee Actief lid

9 okt 2014
    317
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nou vrijdag mag ik daar liggen hihi misschien voel ik me dan wat meer zwanger!

5. sweetL

sweetL Fanatiek lid

8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb me tot 19w beroerd gevoeld.. Spugen enz enz.. Sindsdien nergens last van... Ja ik ben dikker ( buik) maar meer niet.. Door een voorliggende placenta voel ik de kleine ook vrijwel niet.. Ik voel me dus ook heel vaak niet zwanger ;) toch is dit beter als dat je niks binnen houd.. Al maakt t soms onzeker!

6. nidi1

nidi1 Lid

10 jul 2014
    46
    0
    6
    Vrouw
    Hoi meid,

Ik ken het hoor, ik ben vandaag 8 weken zwanger, mag straks voor de eerste keer naar de gyn, en ik voel ook niet dat ik zwanger heb. De borsten, de puisten, de moeheid, de steekjes en de honger doen me er wel aan denken, gelukkig maar, maar ik had ergens toch ook even op wat misselijkheid gehoopt, zodat je zeker weet dat je zwanger bent!

Gelukkig weet ik al dat door heel wat geruststellende woorden van anderen, je niet per se keiziek moet zijn om zwanger te zijn!

Ik krijg gelukkig ook straks uitsluitsel of alles goed zit en dan pas ga ik echt beseffen dat er een wondertje in me groeit! Ben zoooooo benieuwd en zenuwachtig, dus hoop echt dat alles goed is!

Het komt goed!

7. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

23 okt 2013
    673
    0
    0
    Gefeliciteerd!!

Ik ben nu 36.2 weken wn heb nog geen moment kwaaltjes gehad!
    Afgezien van een beetje vermoeidheid!

8. Doornroosje1987

Doornroosje1987 Bekend lid

25 okt 2014
    593
    1
    0
    Ik denk dat als je een weekje kon ruilen met de dames die dag en nacht misselijk zijn en overgeven, je vervolgens graag terug wil ruilen.
    Geloof me het is prettiger om niets te voelen dan om je de hele dag en nacht ziek te voelen!

Snap dat je 'iets' wilt voelen, maar besef dat als je geen kwaaltjes hebt je een geluksvogel bent!
    Kwaaltjes zeggen niets over hoe je zwangerschap zal verlopen en zijn dus ook niet erg om niet te hebben.

Ik ben zelf erg misselijk en dit beheerst mijn hele dag, hierdoor kan ik helemaal niet genieten van het zwanger zijn. Zou zo met je ruilen!

PS ik bedoel dit bericht niet vervelend maar voor de zieken onder ons is het wel een beetje frustrerend als mensen 'klagen' dat ze geen kwaaltjes hebben.
    Ik wil alleen maar zeggen probeer juist blij te zijn!:)

9. mona2015

mona2015 Lid

6 okt 2014
    50
    0
    0
    Heel herkenbaar!! Ik ben nu 10 weken en 4 dagen zwanger, ik heb ook heel vaak het gevoel ik voel me helemaal niet zwanger. Ik heb tot nu toe 2 echo's gehad, de eerste echo kon ik het nog niet geloven dat er mini mensje in mn buik zat. Bij de 2e echo begon ik iets meer te beseffen. Over 2 weken heb ik weer een echo voor een nekplooiing meting. Ik ben blij dat ik dit lees en dat ik niet de enige ben die dat zo voelt... Ik heb wel klachten, heel snel moe, pijnlijke borsten, ochtendmisselijkheid (niet overgeven gelukkig) en weinig eetlust.
    Ik snap jouw gevoel helemaal volkomen want bij ons is het ook onverwacht maar wel gewenst!

10. selina1212

selina1212 Actief lid

17 apr 2012
    134
    0
    0
    doornroosje1987 ik ben het helemaal met je eens natuurlijk gun ik iedereen een onbezorgde zwangerschap maar als je al vanaf begin hg hebt en je soms zo wanhopig voelt en soms wel eens stiekem denkt waar ben ik aan begonnen? dit toch wel een beetje frustrerend is om te lezen.
    maar dames prijs je gelukkig als je weinig tot geen kwalen hebt.
    Daar had ik meteen voorgetekend.
    en natuurlijk nog gefeliciteerd!

11. Didi5

Didi5 Actief lid

17 nov 2012
    297
    44
    28
    Rotterdam
    Bij mijn eerste zwanger en bij deze voelde ik tot 6 weken niks. Geen kwaaltjes niks, maar daarna pfff hele dag door misselijk, kokhalzen, gelukkig niet overgeven, moe zijn, willen eten maar lukt niet, want je wordt weer misselijk. Pfff. Ik ben blij als ik straks rond de 12/13weken ben, bij de eerst liep toen de misselijkheid gelukkig af. Ik hoop dat het nu ook zo is. Meid ik zal zeggen geniet, hele dag door ziek voelen is ook niks.

12. kleintjee

kleintjee Actief lid

9 okt 2014
    317
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor jullie reacties!
    Ik hoef me ook niet perse de hele dag door ziek te voelen maar wat kwaaltjes als je zwanger bent.. Dan zou ik me meer zwanger voelen!
    Maarja de meningen zijn verdeeld, mensen die de hele dag ziek zijn willen geen kwaaltjes en de mensen die geen kwaaltjes hebben willen wel graag kwaaltjes..
    Dusja daar kunnen we nog lang en breed over discussieren maar dan komen we er niet uit :)
    Morgen 7 weekjes en eerste echo, ik ben zo benieuwd! Denk dat ik me dan misschien een beetje meer zwanger voel

13. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    ik herken het ook wel hoor! ben nu bijna 21 weken zwanger em totaal geen kwaaltjes ! het is dat me buik nu echt flink snel gaat groeien maar verder totaal nergens geen last van tot nu toe!

14. kleintjee

kleintjee Actief lid

9 okt 2014
    317
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wel grappig dat er echt wel veel mensen zijn die ook geen kwaaltjes hebben!

15. Lens

Lens Actief lid

21 mei 2014
    281
    0
    0
    Ook ik heb bijna nergens last van :). Pijnlijke borsten en heel erg moe, maar verder... Niks.

16. Lara111

Lara111 Lid

6 sep 2014
    9
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ook ik heb nergens last van gehad en heb me de eerste weken meermaals afgevraagd of ik wel echt zwanger was... Ik kon het gewoon niet geloven! Niet misselijk, geen eetbuien, alleen beetje moe en pijnlijke borsten, maar dat heb ik ook als ik ongesteld moet worden. En mensen maar zeggen dat ik ervan moest genieten: ik was alleen maar zo ongerust!

Eigenlijk begin ik me nu pas echt een beetje zwanger te voelen, omdat mijn buik sinds 1 week zichtbaar aan het worden is. Maar ook nu vergeet ik het soms gewoon. Ik kan me nu voorstellen dat vrouwen er pas bij 4 maanden achter komen dat ze zwanger zijn. Als ik de testen en de echo's niet had gezien had ik het nooit geloofd!

17. kleintjee

kleintjee Actief lid

9 okt 2014
    317
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik geloof 't ook nog steeds niet hoor! Maar de uitslag bij de dokter liegt er echt niet om haha

18. hopeful2014

8 okt 2014
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat had ik ook op het begin, voelde me gewoon niet zwanger omdat ik niets voelde. Had ook het idee van " is dit het?" waar iedereen het zo over heeft. Maar ik ben nu 7 weken en 2 dagen en geloof me, ik voel me nu zoveel anders de hele dag door misselijk en veel braken. Hoop dat je het niet hoeft mee te maken, want het is geen pretje! Hoe minder kwalen, des te meer je er van kan genieten!

19. kleintjee

kleintjee Actief lid

9 okt 2014
    317
    1
    0
    NULL
    NULL
    Heb vandaag een echo gehad! Alles was goed! Heel blij ermee
    Verder nog geen kwaaltjes hier alleen ik droom zo ergg
    En zoveel nachtmerries pff.. Gelukkig zijn 't maar dromen.. Maarnwel heel eng!

20. Purplebee

Purplebee Actief lid

4 dec 2013
    455
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik snap niet zo goed waarom iedereen hier zegt dat je ervan moet genieten dat je weinig kwaaltjes hebt. Zoals ik het lees heb je er echt verdriet van en maakt het je heel erg onzeker... Dan is genieten een beetje lastig he?

Probeer het dus vooral los te laten, en te laten zijn zoals het is. Beleef deze zwangerschap op jouw manier! En misschien is het wel een opluchting voor je om te horen dat meer meiden geen kwaaltjes hebben. Dat is weer het fijne van dit forum ;)

Fijn dat je een goede echo hebt gehad vandaag! Dat geeft al wat meer rust hoop ik. En straks heb je een heerlijk klein en gezond mensje in je armen!

Deel Deze Pagina