ben ik nou wel of niet ongesteld??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door rodenhuis25, 5 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rodenhuis25

5 jan 2011
    10
    0
    0
    hallo

ik heb misschien beetje een rare vraag maar ik ben 4maanden gestopt met de pil en de laatste maanden was ik gewoon normaal ongi geworden tot deze week.... ik was 1dag overtijd dus ik een test doen helaas negatief maar sinds ik de test heb gedaan heb ik echt pas 2 druppels verloren.... kan ik dan toch zwanger zijn??

bedankt voor de reacties.
    groetjes

2. Happymam

Happymam Fanatiek lid

7 feb 2009
    1.251
    306
    83
    als je negatief test als je al overtijd bent, is de kans (volgens mij) klein dat je toch zwanger bent, helaas. Succes!
    Groetjes, Happymam

3. rodenhuis25

5 jan 2011
    10
    0
    0
    ja daar ben ik ook bang voor maar ik wou het misschien van meer mensen horen....

bedankt voor je reactie...

4. corrientjuh

23 jun 2010
    93
    0
    0
    Justitie
    Zuid Holland- Westland
    Als je over een paar dagen nog niet ongi bent zou ik er nog maar eens een test aan wagen.

5. rodenhuis25

5 jan 2011
    10
    0
    0
    ja dat ga ik zoiezo doen....

6. corrientjuh

23 jun 2010
    93
    0
    0
    Justitie
    Zuid Holland- Westland
    Maar misschien heb je nu wel een langere cyclus gehad en is het een innestelingsbloeding...
    Ik denk dat je niet veel anders kan doen als nog een paar dagen afwachten (hoe rot dat ook is)... Heel irritant he, die onduidelijkheid?

7. rodenhuis25

5 jan 2011
    10
    0
    0
    ja het is echt om gek van te worden haha... het is alleen zo raar heb altijd gelijke bloedingen gehad en dit is echt helemaal niets maar de test wijst ook niets uit.... ff wachten tot het weekend en dan maar weer testen....

Deel Deze Pagina