pff ik word er gek van

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaChantal, 14 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    sorry moet t ff kwijt..

ik word zoooo gek van de pijn:x
    heb 4 jr geleden een ongeluk gehad, met mn brommer frontaal op een auto gereden.. en sindsdien pijn in mn nek.
    artsen wisten niet wat het was en t word alleen maar erger.
    zit nu weer te janke van de pijn met pijnstiller.

ik loop nu wel sinds vorige week in belgie ervoor.
    Mijn nekwervels staan helemaal verkeerd! ipv naar achter staan ze naar voren:x en waarschijnlijk heb ik een hernia.
    3 december mag ik pas weer naar een arts toe. as woensdag word er een mri scan gemaakt een echo van mn schouder(sinds de zomer ook veel last van ) en een emg van mn armen.
    ik vind t zoo zielig voor mn dochter.. ik kwam maandag thuis uit zh en 1e wat ze zei : mama nu heb je geen au meer he ?!

soms denk ik echt dat ze er onder te lijden heeft. net als nu ik verga van de pijn in mn nek en onwijze koppijn en ze wilt spelen en aandacht (logisch) en blijft maar zeuren.
    i kwil zooo graag dat ik er vanaf ben.
    heel vaak kan ik men nek niet eens naar links of rechts draaien.
    word er beetje moedeloos van :x
    sorry voor mn gezeur :p

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

Jeetje meid, dat klinkt hee vervelend:(
    Hoop dat er snel wat uitkomt, of iig dat ze het draagbaar kunnen maken voor je!

Knuffel

3. Phoenix

Phoenix Actief lid

17 aug 2010
    119
    1
    0
    NULL
    NULL
    hallo mamachantal,

Ik vind niet dat je zeurt hoor, ik ken het wel een beetje.
    Heb ook vaak nekpijn, en zit dan muurvast daar.
    Niet zo erg als bij jou, maar kan me je frustratie heel goed voorstellen.
    Heb je geen goeie pijnstillers?
    Het is wel fijn dat er nu is goed naar gekeken word.
    Hoop voor je dat er snel verbetering in komt.

Groetjes Phoenix

4. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    wat vervelend dat het al zo lang duurt! Wel raar dat ze mensen zo lang laten lopen met veel pijn. Ik hoop dat je binnenkort meer duidelijkheid hebt en ze er eindelijk wat aan kunnen doen zodatje weer onbezorgd met je meisje kan spelen. Wel lief trouwens dat ze zo bezorgd om je is.

5. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    ik heb diclofinac 75 mg.. maar dat mag niet met evt zwangerschap en het beinvloed ook het zwanger worden.dus dat had ik afgezworen. maar vandaag maar wel weer 1 ingenomen. maar helpt niks. hier in nl ben ik zelfs naar een revalidatiekliniek toegestuurd.. en daar ben ik 1x geweest en zeiden ze dat t tussen men oren zat. en er is ook door arts gezegd dat ik er maar mee moet leren leven. bij fysiotherapeuten ben ik uitbehandeld. die wisten t ook nie meer.

ik hoop dat als het een hernia is dat ik er aan geopereerd kan worden. maarja lijkt me niet dat je een hernia krijgt door een aanrijding. ben wel blij dat ze het gaan uitzoeken maarja tot die tijd..

ik denk dat ik nu zo'n pijn heb doordat we gister naar sinterklaas zijn geweest en ik haar daar dus heb opgetild.. maarja als zelfs dat niet meer kan..

6. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    ja ze is heel bezorgd. ook als ik veel last van mn schouder heb zegt ze dat ik mn mitella om moet doen :D mama jij doek om ! jij au daar (wijzend naar haar schouder) zegt ze dan boos. das wel lief :D
    van de week ging ze me ook allemaal kusjes op mn nek geven zodat de au weg ging.. "nu is het over he mama ? "
    maar dan besef ik juist dat ze eronder te lijden heeft.

Deel Deze Pagina