Groot en klein, samen door het leven. Zoveel liefde, zoveel te geven. Ik verzin ook zomaar wat hoor. Voor welke gelegenheid is het dan?
Liefste ik zoek een woord een heel nieuw woord een woord dat niemand kent ik zoek een woord dat zeggen wil dat jij de liefste bent (Hans & Monique Hagen) Je bent zo mooi anders Je bent zo mooi anders dan ik, natuurlijk niet meer of minder maar zo mooi anders, ik zou je nooit anders dan anders willen. (Hans Andreus)
Jouw handje in het mijne mijn grote hand jouw kleine wat ben je nog klein zeg kom ik help je op weg en op een dag, een eind vooruit ziet de wereld er voor ons hetzelfde uit. (gegoogled)
Jouw handje, nu nog zo teer en klein, straks als je ouder bent, zal hij net zo groot en sterk als die van papa zijn. Hehe, ik ben helemaal niet creatief, maar ik heb een poging voor je gewaagd
Nou ik mag graag teksten en/of gedichten bij foto's hebben staan, zoals op hyves maar ook gewoon in plakboeken e.d
Geef me je kleine handje, geef ze me allebei dan lijdt ik je rond totdat je zegt ik kan het wel alleen!