Weer een vraag

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door gucci1978, 6 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gucci1978

gucci1978 Actief lid

19 jun 2012
    124
    0
    0
    hoi,

Ik zit met een vraag en hoop raad te krijgen.

Sinds het stoppen met de prikpil is niks meer wat het was en loopt alles door elkaar.

21 augustus ben ik ongi geworden tot 26 augustus op 29 augustus had ik enorm veel rekbaar slijm en de dag erna ook. We hebben die beide dagen ook geklust.

1 september begon ik met heel roze afscheiding wat de dag erna overging in meer rood en een kleine maandverband moest gebruiken 3 september helemaal niks meer.

4 september veel steken in men buik.

En nu alleen maar een opgeblazen gevoel en erg vaak naar de wc.
    al wel weer een test gedaan omdat ik men cyclus echt niet meer weet nu maar heel vaag zag je wat op de 2 voor 5 maar was hiervoor ook al.

Is er een kans dat ik zwanger ben of hoort dit allemaal nog bij de prikpil. daar ben ik 15 juni mee gestopt.

2. gucci1978

gucci1978 Actief lid

19 jun 2012
    124
    0
    0
    Niemand ?

3. dphoek

dphoek Niet meer actief

Een lastige! Je bent nog aan het ontpillen, dan kan je lichaam je vreselijk voor de gek houden! Het lijkt ook wel een vroege eisprong op zich, zo snel na je menstruatie... eigenlijk is er niet veel over te zeggen.. hoe moeilijk ook, je zult af moeten wachten.. Als je iets op het testje gezien denkt te hebben, dan over een paar dagen weer testen, dan zou het een donkerdere streep moeten zijn...

Succes!

4. gucci1978

gucci1978 Actief lid

19 jun 2012
    124
    0
    0
    Hoi,

Dank je wel ja is echt heel lastig en ken men lichaam helemaal niet meer.

Ben al een mama van 5 dus zou je denken weet het allemaal wel nou niet dus haha en idd mijn lichaam houdt me zeker voor de gek.

Maar stel het is een vroeg eisprong waneen zou ik dan moeten testen want heb werkelijk geen idee meer.

5. dphoek

dphoek Niet meer actief

Moeilijk, hè! En het is allemaal onmacht, we kunnen niets anders doen dan het ondergaan...
    Je moet er in principe van uitgaan dat je 14 dagen na de eisprong ongesteld wordt. Het eitje doet er 5-7 dagen over om af te dalen naar de baarmoeder en vervolgens ongeveer 7 dagen om in te gaan nestelen en HCG aan te gaan maken. Dan zou ik nog wel een gevoelige test gebruiken...

6. gucci1978

gucci1978 Actief lid

19 jun 2012
    124
    0
    0
    Dank je wel voor je antwoord.

Ik hou nu maar aan dat ik rond de 17 ongi moet worden.

idd allemaal onmacht je wilt zo graag duidelijkheid hebben ect net zoals heel veel meiden hier maar helaas is afwachten het enigste wat we kunnen doen.

Deel Deze Pagina