Bloedverlies bij 11 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lucienne1975, 6 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lucienne1975

22 apr 2010
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal, ik ben inmiddels bijna 12 weken zwanger. Afgelopen vrijdag een fantastische echo gehad, zag er prima uit. Termijn klopt, hartje klopt, alles goed. Afgelopen nacht werd ik wakker met een onderbroek vol helder bloed. Schrikken natuurlijk. Nu vanochtend is het (tot nu toe) opgehouden. Heb geen seks gehad (ja afgelopen donderdag dus dat lijkt me te lang geleden voor geknapte adertjes) en geen gekke dingen gedaan. Iemand een idee?
    Gr.

2. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Adertje kan ook zonder seks knappen. Heb je geen buikkrampen? Dan zou ik toch denken aan een adertje...

3. lucienne1975

22 apr 2010
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee geen echte buikkrampen, had vanochtend een beetje zeurderig gevoel maar dat kunnen ook mijn darmen zijn, die doen nogal moeilijk. Ga morgen wel even de gyn of vk bellen. Las wel over placenta die in deze tijd functies gaat overnemen, misschien ook groeit. Wellicht is daarbij een adertjes geraakt.

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    grote boodschap gedaan gister misschien?

5. lucienne1975

22 apr 2010
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, ja zat ik ook nog aan te denken. Zo groot was het niet maar wel wat lastiger dan normaal, darmen werken niet zo mee. Maar de bloeding kwam pas s nachts. Ik zou het dan gelijk verwachten eigenlijk.

Deel Deze Pagina