origineel/waardevol cadeau vriendin die gaat trouwen!

Discussie in 'De lounge' gestart door Chantal79, 13 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantal79

Chantal79 Actief lid

20 aug 2007
    344
    0
    0
    Wie heeft er een idee??
    Samen met een andere vriendin willen we een waardevol cadeau geven, ze is de eerste van ons 3 die gaat trouwen.
    Maar we weten niet wat... Misschien iets wat te maken heeft met vriendschap..
    Wie helpt ons!
    Thanxxx

2. Sensea

Sensea Niet meer actief

een fotocollage op canvas van jullie vriendschap gedurende afgelopen....jaren? of hetzelfde in een boek met stukjes tekst en of gedichtjes over de dingen die op de foto's te zien zijn en wat ze voor jullie betekend ( heeft). uiteraard met een mooie plant of bos bloemen erbij anders steekt het zo af voor de bruidegom.

3. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Nou ja, ik dacht precies hetzelfde (en voelde me helemaal origineel, haha) als Blub. Een mooi fotoboel met verhalen, foto's en herinneringen aan haar vrijgezellentijd. Dat zou ik iig heel waardevol vinden!

4. tulip

tulip Niet meer actief

je kunt ook zo'n boek kopen voor vriendinnen, dat is misschien wel leuk om erbij te geven. Dat moet zij voor jullie invullen en dan teruggeven. Je kunt het ook voor haar invullen natuurlijk.

5. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Voor een origineel en passend cadeau kijk ik altijd eerst op Etsy.
    Misschien vind je dit iets. Best toepasselijk toch, drie vriendinnen. Een fotocollage vind ik altijd een beetje kneuterig. En echt ophangen doe je dat ook niet... Ja voor ons trouwen hebben we er een gekregen en die ligt nu nog in diezelfde koker op zolder..

Art print portrait girls wall decor friendship Pow by KatHannah

Weet niet wanner de bruiloft is, want je moet rekening houden met levertijden.

Succes met zoeken, je bent zo een avondje zoet op Etsy. (ik zocht op friendship)

6. Justins mama

Justins mama Bekend lid

9 feb 2011
    510
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha zo zie je maar dat smaken verschillen!! Ik zou dus wel foto's van ons ophangen en absoluut niet dit schilderij!!

Vind fotos van jullie samen of herrinneringen ook veel persoonlijker!!!
    Dus ik ben het eens met mijn voorgangers, maak een leuk boek met gedichten en quotes die met jullie te maken hebben!!

7. SuusW

SuusW Actief lid

5 mei 2010
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat dacht je van een workshop ringen maken? Heel origineel en symbolisch. Collega's van mij hebben dit gedaan toen een van hen met pensioen ging en ze waren hier heel enthousiast over. www.unieksieraad.nl Je maakt een echte zilveren ring onder leiding van een edelsmid.

8. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Ik heb toen de tijd , ze was nogal een paarden liefhebber.
    Een hoefijzer ( voor geluk) laten verzilveren met daarop de namen en de trouwdag .
    Zou er zelf niks mee kunnen maar hun vonden het vanwege hun hobby beide super! Volgens mij is er nu ook een site die ze maakt.

9. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0

Ook leuk!
    Alleen heb je aan 4 uur niet heel erg veel. Je moet dan echt genoegen nemen met basics. (heb zelf een aantal cursussen edelsmeden gevolgd)
    maar heb wel een leuk basic idee.
    3 gladde ringen. En die opgestapeld laten graveren aan de buitenkant.
    Zo heeft iedereen een "plakje" van het woord wat jullie kiezen (bv vriendschap, treasure etc etc) En opgestapeld vormt het weer 1 geheel. Volgens mij geeft dit een heel verassend effect!

10. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

je hebt van die forever friends beren. misschien is dat iets? je hebt heel veel verschillende dus misschien vast een die bij jullie hoort ( bv qua hobby of uiterlijk of herrinering)

schrijf samen een gedicht ofzo voor/over haar en ( laat) dit bv mooi op een canvasdoek ofzo schilderen

11. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Wij hebben een vriendin een boom gegeven en ook wij hebben van vriendinnen bomen (appel- en notenboom) gekregen.. blijvend en het is iets wat groeit net zoals vriendschap en liefde. Maar je moet natuurlijk wel een tuin hebben.. ;)

12. tulip

tulip Niet meer actief

dat is ook origineel.

13. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Wow, wat een gave ideeen met die ringen en die boom... ik zou daar eerlijk gezegd ook voor gaan (als ik het had kunnen bedenken). Heel symbolisch! Mss wel eerder iets met een ketting of oorbellen ofzo... ze krijgt waarschijnlijk al een ring voor het trouwen, toch? Of eentje die bij de verlovings- en trouwring past.

Deel Deze Pagina