Hallo Allemaal, Ik ben soep aan het maken met stokbrood en kruidenboter maar we hebben ook blauwschimmelkaas mag dat ik heb zelf het idee van niet maar weet het niet zeker. Alvast bedankt voor jullie antwoord Gr Wiebertje
Ja hoor, als het geen rauwmelkse is. Maar dat komt niet veel voor in nl. Als ie van de kaasboer komt of van appie excellent moet je dat even nakijkem, is ie van president dan mag het sowieso.
alle Président producten die verkrijgbaar zijn in Nederland zijn namelijk gemaakt op basis van gepasteuriseerde melk. ( zie website) ik ga morgen gelijk een stukje halen, dacht namelijk dat het niet mocht en had er enorme trek in.
Ten eerste allemaal gefeliciteerd met de zwangerschap ik wacht wel even met deze kaas heb het bij de Dirk gekocht en heb dus geen idee dat kan of niet, ik had al het idee dat het iets met rouwmelk te maken had nu weet ik het zeker ook al is het mijn 2e zwangerschap er is zoveel wat wel en niet mag maak heyt nu weer allemaal mee.
Wanneer het van rauwe melk is gemaakt MOET het worden vermeld op het etiket. Staat er niets op (of alleen melk) dan mag je er van uit gaan dat het gepasteuriseerd is, dus mag je het eten.