4 dagen actief op mp zouden jullie het vertrouwen

Discussion in 'De lounge' started by Juffrouwminoes, May 2, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Juffrouwminoes

Juffrouwminoes Fanatiek lid

Jan 21, 2016
    1,415
    769
    113
    Hoi Dames.

Ik heb een artikel gevonden op mp.
    prima prijs, foto's zien er prima uit.

Alleen diegene is pas 4 dagen actief op mp. zouden jullie dat vertrouwen ?
    Ben een beetje wantrouwig want ik ben al eens opgelicht. Diegene stuurde me zijn gegevens en vroeg niet eens mijn gegevens...

2. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Ik vertrouw dat niet. Wat voor artikel is het?

3. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Waarom niet vertrouwen? Iemand moet toch ooit beginnen?
    Als het even kan zou ik het ophalen. Maar dat doe ik sowieso liever.
    En niet voor heel veel geld laten verzenden, want als het iets van 50 euro kost zou ik balen mocht het toch 'kwijtraken' ;)
    Verder kan je altijd extra foto's vragen, want als ze het niet willen verkopen gaan ze niet al te veel moeite doen. Waarschijnlijk hebben ze toch meer lijntjes uithangen.
    En je kan altijd meer info vragen en dat online checken.

4. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

Jul 16, 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    We zijn allemaal ooit begonnen. Mail even met elkaar en volg dan je gevoel. Als het om een groter bedrag gaat vind ik het ook altijd spannend hoor. Liefst haal ik op, maar dat gaat niet altijd.

5. oumYahya

oumYahya Niet meer actief

Mss is het de eerste keer dat die iets op mp wil zetten. Niemand gaat zomaar een account aanmaken. Pas als ze iets te koop zetten.
    Meestal als iemand zijn gegevens geeft, is het wel te vertrouwen

Had ik onlangs ook! Die persoon wou het zelf komen brengen, en was nog eens super goedkoop!
    werd er zenuwachtig van maar alles was goed gekomen

6. McDsee

McDsee Niet meer actief

Gewoon zelf ophalen en altijd even iemand inlichten als je bij een onbekende op bezoek gaat, vind ik ook als een onbekende bij jouw langs komt.

7. Je moet ooit een nieuw account beginnen.

Als ik het niet vertrouw vraag ik eerst het adres om het op te halen.
    En later vraag ik dan het toch te verzenden.

8. Veera

Veera Niet meer actief

Ligt een beetje aan de rest van t verhaal, alleen de inschrijfduur is niet zo belangrijk.
    Mensen die 4 dagen actief zijn en bijv playstations verzenden, dat zijn oplichters

9. biancs

biancs Fanatiek lid

Dec 12, 2011
    1,197
    0
    0
    Rotte appels zitten er helaas altijd wel tussen.. Maar om nou helemaal niemand meer te vertrouwen vind ik wat ver gaan. Je moet inderdaad een keer beginnen op marktplaats. En als jij blijft twijfelen, zou ik het niet doen. Of idd het product ophalen ipv laten verzenden.

10. littleway

littleway Actief lid

Oct 16, 2014
    120
    1
    18
    NULL
    NULL
    Iedereen ontdekt een keer marktplaats.

11. Strandbal

Strandbal VIP lid

May 3, 2013
    8,890
    3,414
    113
    Het lijkt mij nikszeggend. Bij mij staat er dat ik 4 jaar actief ben terwijl ik in die tijd 2 keer wat erop heb gezet.

12. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

Feb 18, 2014
    2,325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is onzin. Iemand die geen account heeft en die zijn playstion, tablet of weet ik veel wat niet meer wilt en het wilt verkopen zal toch eerst een account moeten aanmaken. Dat maakt die persoon echt geen oplichter.

13. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

Feb 1, 2013
    3,688
    2,387
    113
    Female
    Broek
    Ik heb daar nog niet eens ooit naar gekeken! :) Als je het niet vertrouwd is misschirn Paypal een oplossing? Dan ben je als koper beschermd!

14. Juffrouwminoes

Juffrouwminoes Fanatiek lid

Jan 21, 2016
    1,415
    769
    113
    Thanks voor de reacties allemaal.Maar ik heb om meer foto's gevraagd en die kwamen niet overeen met de advertentie... Heb vriendelijk bedankt.
    Ik zou het moeten laten verzenden ivm afstand.. vandaar .. als ik het op kon halen had ik dat gedaan.

15. xElles

xElles VIP lid

May 24, 2013
    9,575
    2,232
    113
    Die reacties van jou soms........ serieus :)
    Natuurlijk is iemand dan geen oplichter. Zou wat zijn zeg.
    Ik heb hier ook nog een PlayStation staan. Ik heb geen Mp account, maar ik zou hem aanmaken en de PS verzenden als we er vanaf zouden willen.
    Dan ben je toch geen oplichter?

16. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Hij vraagt niet om jouw gegevens... nog niets mis toch? Oplichters gaan juist toch meteen vissen naar die gegevens om gen tijd te verspillen?

17. mam1991

mam1991 VIP lid

Jan 17, 2013
    10,071
    2,096
    113
    Noem mij een miepert maar ik scan altijd iedereen zoveel mogelijk voor ik ermee in zee ga.

Ik Google z'n rekeningnummer en mp naam en let op z'n hoeveelheid jaren activiteit. En jij zegt zelf dat de foto's ook niet overeen komen, ik had dus ook zeker afgehaakt.

En tot nu toe ben ik nog nooit opgelicht *klopt af😁*

18. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Echt he?!

Share This Page