Morge meiden. Vannacht redelijk geslapen met een zieke mitch naast me. (die mocht wel in bed) Nu zitten er 2 witte koortsige kids hier beneden die niks willen behalve huilen en hangen. Normaal werkt paracetamol wel maar nu lijkt t weinig te doen... Zijn er meiden uit Brabant die ook dit virus hebben of hun kids? De buren hebben t 2wk geleden gehad 1dagje. Dus ik hoop dat t hier ook snel over is. Man moet t idd ook krijgen haha maar dan is hij doodziek he en kan dan helemaal niks meer... Pff baby
Er heerst wel weer een buikgriep de laatste weken. Hoor het ook in alle regio's. En kinderen is vaak 1 nacht/dag spugen en dan weer een paar dagen op krachten komen.. De ene spuugt ervan, de ander krijgt er ook diarree van, en koorts. Lauwe cola, zonder prik kan helpen. Krijgen ze even een suikerboost van, en soms iets meer trek. Ander thee met suiker, beschuitje met suiker/kaas/jam. Banaantje, geraspte appel. Mijn moeder maakte altijd witte rijst met boter en suiker. Kwam bij mij ook altijd goed aan. Ik zou niks tegen de misselijkheid geven. Het lichaam probeert er iets uit te werken wat er niet hoort. Dat kun je er beter uit laten gooien en dan het binnen te houden. Tenzij het spugen/diarree dagen doorgaat. Want dan is uitdroging gevaarlijk.. En paracetamol helpt tegen bijv hoofdpijn, maar dat lamlendige gevoel krijg je er helaas niet mee weg.. En sterkte met die vent van je
als je man het krijgt zou ik hem lekker helemaal aan zijn lot overlaten en niet naar hem omkijken.... weet hij meteen hoe dat voelt..... je hebt helemaal niet overdreven hoor!!! ik zou er niet aan denken om mijn dochter alleen te laten als ze zo veel moest overgeven.... als ze 1 keer over geeft en het daar bij blijft laten we haar in haar eigen bedje, maar als het zo zou zijn als bij jullie zou ik zelf bij haar gaan liggen, of mijn man, ik denk de gene die mijn dochter er op dat moment het liefste bij heeft liggen.... en dan afwisselen. we gaan er ook altijd amen uit als je overgegeven heeft, 1 neemt onze dochter onder zijn/haar hoede en de ander haalt het bed af en maakt schoon wat er schoon moet.... zijn we zo klaar...
Nou Lieverd ik vind het helemaal niet overdreven hoor,als hier een kind ziek is neem ik hem ook bij mij in bed,moet er niet aan denken ze dan alleen in hun eigen bed te laten liggen vooral als je ze niet kan horen zo sneu! je hebt het goed gedaan meis,mannen zeiken altijd grrrr
hij zou vanmij mogen kiezen: of hij in haar hoogslaper of bank en lekker slapen of jij in haar hoooglspaer en hij met haar in jullie bed en de hele nacht haar verzorgen
Het heerst inderdaad,gelukkig hier nog geen last van gehad. (klopt heel hard af) Maar als er hier 1 ziek is dan mogen ze bij mij in bed. Tenminste de jongste want de oudste 2 redden zich vaak gewoon wel met een emmer naast zich.
Casey was maandag weer helemaal beter, alleen Mitch bleef koorts houden en hangerig.. Nu eet hij al een week niks meer, en we waren weer bang voor hetgeen dat 3 maanden geleden gebeurd is dus hebben we de kinderarts gebeld en die wilde Mitch gelijk zien vanmiddag. Hij zit wel losser in zijn vel maar nog niet uitgedroogd, wel weer 700gr afgevallen ook heeft hij een middenoorontsteking en een luchtweginfectie. Nu een flinke AB kuur gekregen en moeten we vrijdag even telefonisch laten weten hoe het gaat met hem. Hopelijk voelt ie zich snel wat beter en gaat hij dan wel weer eten anders zit de kans er weer groot in dat het weer een zh opname gaat worden... En dat willen we natuurlijk niet weer Dus hopen dat de ab snel aanslaat, ben benieuwd
Nou, dat je niet overdrijft lijkt me duidelijk! Een kind laat je toch niet alleen als het steeds moet spugen? Lekker blijven knuffelen! Missch wat ver gezocht, maar als ze ook oorpijn heeft of heeft gehad, kan het ook daardoor komen. Veel sterkte!
Sterkte met de zieken, hoop dat de AB bij Mitchell snel aanslaat! En je man vond ik toen ik je 1e berichtje las echt een lul.
Heel veel beterschap met je kindjes en nu vooral met Mitch! Hoop dat de ab aanslaat! En als je man ziek zou worden, lekker in zijn sop (spuug ) gaar laten koken.. Als ie niet naar zijn kinderen om kan kijken, kan jij ook niet naar hem omkijken toch . Mannen zijn soms zo'n lompe wezens. Wbt de mijne valt het qua kids gelukkig nog mee, maar die heeft bij andere dingen zo zijn gebreken .
ik vind jou helemaal niet overdreven hoor. ik vind je man eigenlijk een hork, sorry dat ik het zo zeg. mijn man heeft er een handje van om te blijven liggen als Denny huilt en dus ben ik altijd de pineut. maar als Denny ziek is dan is mijn man er altijd bij, dan is hij er zo lief voor en zo flauw mee. dan zou hij nachten overslaan om voor zijn kind te zorgen.
Hier lig ik met Mitch weer in het zh.. De arts wilde hem toch weer gaan opnemen en sondevoeding gaan geven. Hij zal waarschijnlijk deze keer sneller opgeknapt zijn omdat hij nu niet zo ver afgetakeld is als de vorige keer... Pfff tis weer vakantie hoor, er rust echt een vloek erop bij ons. De vorige keer ook al net voor de vakantie en nu dus weer.. Maar goed, wel fijn dat ze nu optijd ingrijpen en dan slaat de behandeling ook sneller aan. Heb nu trouwens wel een echt zh bed gekregen ipv een stretcher.. Dat scheelt hopelijk wel iets Ik ga weer even bij hem kijken.
Groot gelijk dat je bij je dochter wil zijn als ze niet lekker is. Wat is die man van jou een hork zeg. Had hem geloof ik hoogstpersoonlijk naar de bank geschopt en met je dochter in jullie bed gaan liggen. O zie nu dat het een ouder topic is en je mannetje nu in het ziekenhuis ligt. Hoop dat hij snel weer opknapt.