Denk je een leuke verassing voor je man te hebben, is het weer niet goed Me man en kinderen wouden graag eens na de efteling, maar ja voor ons 5en word dat wel 128,- alleen de entree al, dan de benzine kosten nog en daar wat eten. Nou dan weet je het wel. Dus..........dankzij een paar oplettende dames hier kon ik voor 51,00 (incl verwerkingskosten) 4 kaarten kopen voor de efteling. Ik helemaal happy denk yes heb mooi maar even 80 euro bespaart!! Dus ik me man vertellen gister toen ie uit het werk kwam. En wat krijg ik als antwoord; hmm snap niet waarom je ze gekocht heb, want we hebben er toch niks aan? Ik zeg waarom niet? Nou de reis er heen is alleen al 80,- (wonen in het topje van het noorden) plus leven daar. Ik vind dat een beetje gekkenwerk om meer voor de benzine enz te betalen dan de kaartjes. Nou leuk!! Dat is nou al de zoveelste keer dat ie een idee van me afslaat. Wil ik een keer na de bios met hem zegt ie; kost weer oppas geld. Pff wij gaan al nooit weg met zijn 2en dan gaat ie daar zelfs commentaar op geven! Ik bedenk iniedergeval de komende tijd niks meer, heb het er wel even mee gehad. Nu zit ik mooi met 4 kaartjes waar ik niks mee kan......... Weet niet waarom ik jullie er mee lastig val maar ik moest het even kwijt omdat ik flink baal!
Ohhhh nee das balen, wat ik dan zou doen. Maarja dat ben ik he... Zou mn moeder of een vriendin bellen en dan maar zonder man gaan. Hebben de kids wel een leuke dag EN, je kunt de bezinekosten delen
Dat is niet leuk hoe hij erop reageert. Zeker omdat je aangeeft in je tweede zin dat hij zelf heeft gezegd dat hij naar de Efteling wilde. Niet leuk als je verrassing/ cadeau dan afgewezen word. Ik snap het helemaal dat je er klaar mee bent en dat dit voorlopig de laatste keer was. Misschien kun je de kaartjes mooi op MP verkopen.
Hier zou ik ook echt flink pissig om zijn serieus. Eerst zeiken en dan zeggen nou toch niet zo leuk. En trouwens je hebt die kaartjes al wat heeft het voor zin om te zeggen dat je niet wil? of ga je de kaartjes doorverkopen? pff jammer hoor
Pfff dan had manlief aan mij echt een verkeerde! Zoals xd24 al zegt zou ik hem waarschijnlijk gewoon lekker thuis laten. Hij zou bij mij in ieder geval kunnen rekenen op een fikse ruzie vrees ik Het hoeft in het park zelf niet zo duur te zijn. Als je zelf eten en drinken meeneemt is het natuurlijk al een stuk goedkoper!
Ik zou ook gewoon leuk met een vriendin gaan . Kan je idd de kosten splitten van de brandstof en neem je lekker een tas drinken en broodjes mee.
nou, ik snap hem wel. iemand moet het financiele plaatje in de gaten houden. jij hebt zonder overleg kaartjes gekocht. blijkbaar niet stilgestaan bij het feit dat de benzine ook een boel geld kost. dan heb ik het nog niet over daar, want dat kun je in feite zo duur maken als je wil. ik heb uit andere topics begrepen dat jullie het niet breed hebben. dus 80 euro benzinegeld is wel anderhalve/2weken week boodschappen.als je dat er nu bij geregeld had als een verrasing. dat het dus niks extra's koste. dan was hij wellicht wel blij geweest. nu ziet hij vooral weer problemen aan de horizon. en wees eerlijk, erg onrealistisch is dat niet als je krap zit, hé.
Tip; met de NS reis je heel voordelig door heel Nederland met hun speciale acties. Soms al voor 14 euro per persoon retour! De kinderen op een railrunner en klaar ben je. Mijn man was altijd anti-trein. Tot ik hem een paar weken terug met zo'n dagkaart en onze dochter de trein in propte Hij vond het hartstikke leuk en relaxed en zeker onze dochter vond het gaaf. (ik was namelijk een weekend weg met de auto en hij zou zondag's willen komen die kant op ivm een barbeque. De enige oplossing die betaalbaar was, was die kaart. Echt, voor 14 euro reis ik niet met mijn auto heen en weer)
Er zijn natuurlijk goedkopere uitjes maar iedereen moet er wel eens uit en als je dan zo'n aanbieding krijgt snap ik best dat je die aanneemt, beetje jammer dat je dan zo'n reactie krijgt ja...je hebt ze nou toch al dus ik zou ook iemand anders meenemen en er een leuke dag van maken!
Ik zou ook met iemand anders gaan, en me er vreselijk overdreven op verheugen en dat de godganse dag uitspreken
Ja dat 80,- benzine veel is snap ik ook wel. Maar hij zat al zo lang te zeuren dat ie graag na de efteling wil en de kinderen ook. Maar 128,- is gewoon teveel plus die 80,- benzine. Broodjes en drinken kunnen we zelf wel meenemen das geen extra geldplaatje vind ik.....maar hij wil die 80,- benzine er niet ingooien. Als we ze gewoon gekocht hadden waren we zo 208,- kwijt geweest voor alles. Nu zouden we 130,- in totaal kwijt zijn. Dat is toch 78,- minder wat ik weer bespaard heb. En ja we hebben het niet heel ruim maar 1x weg moet kunnen toch. Ik heb helaas geen vriendinnen om me heen met een rijbewijs, dus dat gaat me helaas ook niet lukken. Had ook al gezegd anders gaan we met anderen erheen en splitsen we de benzine maar dat kan ook niet want we passen niet met zijn allen dan in de auto. Ik wil graag de kinderen mee hebben omdat die het ook wel verdienen. Dus ja moet nu maar even zien wat ik ga doen. Van me man mogen ze wel weg. Het is bij hem nooit goed alles wat ik verzin valt wel weer verkeerd.....Maar hij kan wel geld aan dingen uitgeven die onnodig zijn en daar hoor je mij niet over. Dan kan ie toch ook weleens wat met mij samen doen als t geld anders toch ergens anders op aan gaat bij hem? Of zie ik dat nu verkeerd?
als je nu eens gaat zoeken naar een ns actie, ik meen echt dat ik pas ergens had gelezen bij een supermarkt over dagkaarten voor niet zoveel. kweet alleen niet precies hoe of wat.en ff uitzoeken tot welke leeftijd railrunner is, geloof dat dat iets van 2 euro is.
Nou ja zeg, gezellige vent heb jij. Ik zou die kaartjes gewoon houden en lekker je kids meenemen en iemand anders (moeder, zus, vriendin) die het wel leuk vind. Dan gaat je man maar niet mee.
Kruidvat, blokker en de hema hebben vaak van die acties met de ns... Volgens mij zijn er zelfs speciale treinkaartjes voor naar de efteling dacht ik...
de jumbo heeft nu weer een ns actie die zijn wel alleen in het weekend geldig 1dag in het weekend onbeperkt reizen met de trein