Ik wil gewoon even mijn hart luchten. Er gebeurt momenteel gewoon even veel te veel in mijn leven. 3 weken geleden kreeg ik te horen dat mijn vader een operatie moet ondergaan. Hij heeft een aneurysma, een verdikking van de aorta. Zie het als een fietsband waar teveel spanning op staat en kan knappen. Eerst zeiden ze die operatie op de kleine manier te kunnen doen, maar vorige week werd verteld dat hij toch de grote operatie gaat krijgen. Kortom, je aorta wordt afgeknepen, de machine neemt het over, alles wat er ook maar in je lichaam zit wordt er uit gehaald, operatie wordt uitgevoerd en alles wordt weer terug gestopt. Deze operatie brengt dus zoals je begrijpt, de nodige risico's met zich mee. Het herstel is moeilijk en mijn vader heeft al een vrij zwak hart. Daarbij hoor ik vorige week ook nog eens dat mijn contract waarschijnlijk niet verlengd gaat worden en ik dus per eind december op straat kom te staan... Vriendlief zijn contract verloopt al per deze datum. Daarbij krijg ik net een telefoontje van mijn moeder dat mijn oom in coma is gezet, door extra toevoeging van morfine omdat hij sinds maandag is opgegeven. Hij had teveel pijn en zal nu binnen 48 uur 'inslapen'. Zijn kinderen hebben net afscheid moeten nemen. Daarna krijgt mijn moeder een telefoontje van mijn tante dat haar man net 2 beroertes heeft gehad en ze onderweg naar het ziekenhuis is. Wat kan er allemaal mis gaan? Ik heb geen ogen meer in mijn hoofd, wil alleen maar huilen en niks doen. Maar heb ik heb mijn man en kind ook... Sorry voor het lange verhaal, maar moest het écht even kwijt. Dank voor het lezen in ieder geval meiden........
Och arme meid, het is niet eerlijk dat je zoveel voor je kiezen krijgt. Veel sterkte de komende tijd.
Pfoe hee meid....dat is zeker niet niks. Natuurlijk heb je je man en kind maar laat je toch even gaan hoor! Dat is heel normaal en ook zeker nodig. Verder kan ik je helaas alleen maar heel veel sterkte wensen
jeetje zeg, weet niet zo goed wat ik moet tikken! Logisch dat je je zo voelt, het is ook echt niet niks. huil maar eens flink en praat met je man. Denk nu maar even niet in oplossingen, dat is niet mogelijk. Over een paar dagen kun je alles relativeren en in hokjes plaatsen om zo ergens aan te kunnen werken. Voor nu; sterkte meid, het is niet niks.
Och meid... wat kan ik nu zeggen... wat vreselijk veel ellende en narigheid op jullie pad! Ik wil jou en je hele familie heel veel sterkte en kracht wensen in deze heftige periode!! En het is heel goed dat je denkt om je man en kindje hoor, maar denk ook goed om jezelf meid. Ook jij mag... nee moet zelfs, de tijd krijgen om dit te verwerken en een plekje te geven. Je moet je kunnen uiten want anders ga je eraan onderdoor en daar heb je je man en kindje nog meer mee vrees ik.... Neem je tijd meid!! (en voel je vrij om me te pb-en mocht je even een klanbord nodig hebben hoor!!) Dikke knuffel Nettie
Jeetje, wat een lieve reacties. De tranen beginnen nu ook al te stromen. Ik kán inderdaad ook simpelweg geen oplossing bedenken behalve alles over me heen laten komen... Meiden, ik vind het zo lief dat jullie zoveel kunnen wensen naar iemand die je eigenlijk niet kent. Dat is toch ook echt het mooie van ZSP, zou het niet meer kunnen missen.... Dank jullie alvast!!
Jeetje zeg, alles komt tegelijk. Heel veel sterkte, kom maar lekker af en toe je hart luchten hier. PS Als het lukt, plan een dezer dagen even een avond voor jezelf met een warm bad, een fijne vrouwenfilm als afleiding, warme choco of een lekker glas wijn en wat lekkers te eten... Sterkte, liefs!
Helaas ken ik je gevoel,het is ook niet mis ,je hebt een hoop op je dak gehad en en er gebeurd een hoop om je heen. Maar het was nooit zo donker geweest en het werd weer licht..sterkte hoor,denk ook aan jezelf.
Dikke knuffel meis. Wat je al schrijft je kan het alleen over je heen laten komen. Maar zo van je afschrijven kan soms wel een beetje opluchten. Ik hoop dat er gauw weer zonnige tijden voor jou en je familie aan komen. Hou je taai!
Fijn dat je het forum als uitlaatklep hebt. Dat lucht altijd dan wel íets op. En het is niet niks, logisch dat je je zo voelt. Heel veel sterkte meid!
O meid, wat krijg je het voor je kiezen zeg. Echt alles komt tegelijk. Wens je heel veel kracht en sterkte toe!
Jeetje dat is wel heel erg veel wat je ineens op je bordje krijgt. Heel veel sterkte voor jou en jouw familie en probeer niet alleen aan je eigen gezin te denken, maar ook aan jezelf.
Dank voor jullie reacties. Helaas net het telefoontje van mijn vader gehad, ongeveer een half uur geleden is mijn oom overleden in het bijzijn van zijn familie.....